آکادمی هلاکوئی
1400/04/01
01:10
از زمان پخش برنامه زنده SNL تاکنون، دوج کوین ۷۱ درصد ریزش داشته است!

روز گذشته و در پی سقوط گسترده ای…

روز گذشته و در پی سقوط گسترده ای که در بازار رمزنگاری شاهد بودیم، قیمت دوج کوین در صرافی بیتفینکس (Bitfinex) به ۰.۲۱۳ دلار رسید که پایین ترین سطح قیمت مشاهده شده برای آن از ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) تاکنون می باشد. به این ترتیب، این میم کوین محبوب، با ۲۵ درصد ریزش در زمان نگارش این مطلب و لمس تراز ۰.۲۰۸ دلار بیشترین کاهش قیمت در میان ۱۰ ارز برتر بازار را به ثبت رساند.


نمودار دوج - از زمان پخش برنامه زنده SNL تاکنون، دوج کوین 71 درصد ریزش داشته است!

با این اتفاق، آن دسته از سرمایه گذارانی که پیش از پخش برنامه زنده Saturday Night Live به میزبانی ایلان ماسک به هیاهوی Dogefather علاقمند شده بودند، اکنون متحمل ضررهای هنگفتی شده اند. لازم به ذکر است که از روز ۸ می (۱۸ اردیبهشت) یعنی روزی که این ارز به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۰.۷۴ دلار رسید، تا به امروز حدود ۷۱ درصد سقوط کرده است.


این کوین افسانه ای بعد از لیست شدن در صرافی بزرگ کوین بیس در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد)، شاهد یک رالی چشمگیر دیگر بود ولی افسوس که این جهش هم دوام چندانی نداشت. آخرین سقوط دوج کوین، هم راستا با سایر ارزهای رمزنگاری شده، به دلیل اصلاح گسترده ای است که بعد از اقدامات اخیر چین علیه صنعت ارزهای رمزپایه ایجاد شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0