سنا
1399/12/03
12:52
"وآذر" خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۶ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۳۸ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷۵۷ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت .


بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۵۴ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال به ۸۸۴ میلیارد و ۶ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان نیز با کاهش ۳ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال معادل ۷۵۳ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال محاسبه شد .


" وآذر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۸ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال به مبلغ ۱۱۵ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۶ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال سود کسب کرد .


شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۴ میلیارد و ۹۷ میلیون ریال خریداری کرد .


انتهای خبر

0
0