رمزارز نیوز
1402/02/14
18:26
چرا سرمایه‌گذاران پشت شیبا اینو را خالی کرده‌اند؟

میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) به تازگی به سطح مقاومت قدرتمندی رسیده است که از افزایش قیمت این توکن جلوگیری… مطالعه مطلب ...

میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) به تازگی به سطح مقاومت قدرتمندی رسیده است که از افزایش قیمت این توکن جلوگیری می‌کند.


بر اساس داده‌های موجود، حدود ۲۶۰ تریلیون توکن در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۱ تا ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار توزیع شده‌اند که باعث می‌شود بدون ورود جریان‌های بزرگ، ارزش این دارایی از این مقاومت عبور نکند. سرمایه‌گذارانی که می‌توانند باعث افزایش قیمت این توکن شوند، سرمایه‌گذاران خرد با تحمل ریسک بالا هستند، اما در حال حاضر این گروه از سرمایه‌گذاران، شیبا اینو را به عنوان یک توکن مبتنی بر میم در نظر نمی‌گیرند و به جای آن، بر روی آلت‌کوین‌های با ارزش بازار کمتر متمرکز شده‌اند.


چرا سرمایه‌گذاران پشت شیبا اینو را خالی کرده‌اند؟

به گزارش رمزارز نیوز، کاهش علاقه سرمایه‌گذاران خرد به شیبا اینو احتمالا به دلیل افزایش شهرت و افزایش سرمایه‌گذاری در بازار آن است. با توجه به افزایش ارزش بازار این توکن و جلب توجه جریانات اصلی بازار به آن، دیگر شیبا به عنوان یک سرمایه‌گذاری با ریسک بالا شناخته نمی‌شود. به جای آن، این دسته از سرمایه‌گذاران ممکن است به دنبال ارزهای دیجیتال کمتر شناخته شده و با پتانسیل رشد نسبتا زیاد باشند. بدون حمایت سرمایه‌گذاران کوچکتر و سایر سرمایه‌گذاران مشتاق دارایی‌های پرریسک، برای شیبا اینو سخت خواهد بود که از مقاومت قیمتی پیش‌رو عبور کند و به رشد بیشتر دست یابد.


انتهای خبر

0
0