سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/18
07:57
#سیمان ✍️ در گروه سیمانی روند معاملات به خصوص در نمادهای ارزنده و بنیادی سر و شکل خوبی گرفته است. به نظر این روند با کمی کش و قوس ادامه داشته باشد...

#سیمان



✍️ در گروه سیمانی روند معاملات به خصوص در نمادهای ارزنده و بنیادی سر و شکل خوبی گرفته است. به نظر این روند با کمی کش و قوس ادامه داشته باشد چراکه تا زمان انتشار گزارش عملکرد تولید و فروش ماهانه فاصله چندانی باقی نیست. افزایش نرخ دو مرحله‌ای سیمان، عاملی برای تقویت سود شرکت‌ها خواهد بود.



✅ در این گروه #سمازن پس از کف‌سازی در قیمت‌های ۱.۰۰۰ تومانی، خیز بلندی برداشته است. این سهم مازندرانی در صورت تثبیت در قیمت‌های بیش از ۱.۲۰۰ تومانی، هدف ۱.۴۰۰ تومانی را دنبال خواهد کرد. در #سپاها تلاش سهم برای برگشت به سطوحی بالاتر از حمایت از دست رفته ۷۵۰ تومانی را داریم. تحقق این رویداد عاملی برای نزدیک شدن سهم به کانال ۱.۰۰۰ تومانی خواهد بود.



🔰 در #سفارس معاملات پر حجم است. این هلدینگ سیمانی مقاومت ۲.۱۰۰ تومانی را نشانه گرفته است. گذر سهم از مقاومت منوط به تحرکات قوی‌تر در سیمانی‌ها و رسیدن گزارش‌های ماهانه خواهد بود. در #سشرق جدال سهم با مقاومت ۶۰۰ تومانی را داریم. شرق‌نشینان بورس تهران با گذر از این سد راهی قیمت‌های ۷۷۰ تومانی خواهند شد.



انتهای خبر

0
0