اقتصاد آنلاین
1401/05/23
15:00
📌ارائه خدمات ویژه تجارت به اصناف و اتحادیه‌ها 🔹بانک تجارت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای همکاری‌های مشترک و ارائه خدمات بانکی به اتاق‌های ا...

📌ارائه خدمات ویژه تجارت به اصناف و اتحادیه‌ها



🔹بانک تجارت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای همکاری‌های مشترک و ارائه خدمات بانکی به اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌های زیرمجموعه و اصناف تحت پوشش، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.



🔹علیرضا شاه‌میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، از توسعه همکاری با بانک تجارت خبر داد و گفت: موضوعات متنوعی در خصوص ساماندهی فروشگاه‌ها و اصناف وجود دارد که بانک تجارت در این زمینه می‌تواند کمک بزرگی کند.



🔹وی با اشاره به تغییر رویکرد دولت در زمینه پرداخت یارانه‌ها و امکان خرید کالاهای اساسی با استفاده از کارت یارانه، افزود: علاوه بر نیاز به تامین درگاه پرداخت، پایانه فروشگاهی و صدور کارت اصناف، توسعه سامانه‌ای به منظور مدیریت توزیع و فروش کالاهای اساسی ویژه اصناف مدنظر است که با همکاری بانک تجارت اجرا خواهد شد.



🔹هادی اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت هم در این جلسه با اشاره به پیشتاز بودن بانک در زمینه تامین مالی زنجیره‌ای گفت: بستر مناسبی فراهم است که بر اساس اعتبارسنجی اصناف و مشتریان خرد، این بخش را نیز وارد زنجیره تامین مالی کنیم.




انتهای خبر

0
0