بورس پرس
1401/06/07
00:00
زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه آنلاین شرکت ۳۸۰ میلیارد تومانی صنایع گلدیران مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جلسه معارفه شرکت صنایع گلدیران با نماد "گلدیرا" ساعت ۱۳:۳۰ روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ شهریور از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.


براساس این گزارش ، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت ۱۶ دوشنبه ۷ شهریور از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.


طبق بررسی های بورس پرس، شرکت صنایع گلدیران پنجم دی سال ۸۴ بصورت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و از سوم اردیبهشت سال ۸۵ شروع به بهره‌برداری کرد. موضوع فعالیت اصلی شرکت تولید لوازم خانگی و انواع تلویزیون است. مرکز اصلی شرکت در تهران و کارخانه ها در استان های کرمان، سیرجان، منطقه ویژه اقتصادی و قزوین روبروی نیروگاه شهید رجایی، شهرک صنعتی کاسپین واقع شده است.


سرمایه اولیه شرکت با ۱۱۳۵ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۲ میلیارد تومان بوده که طی ۶ مرحله افزایش سرمایه به ۳۸۰ میلیارد تومان رسیده است و دارای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر است. گروه توسعه گلدیران ۹۹.۹ درصد از سهام این شرکت را دارا است.


این شرکت با افتتاح خط جدید و پیشرفته کارخانه های تولید تلویزیون در سال ۹۱، کارخانه ماشین لباسشویی در سال ۹۵ و یخچال و ساید در سال ۹۶ قدم در مسیری نهاد که به پایه های افزایش سطح تولیدات و جهش تولیدی نهادینه شده بود. لوازم صوتی و تصویری ۵۶ درصد از فروش و لوازم خانگی و قطعات ۴۴ و یک درصد فروش را به خود اختصاص دادند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0