آکادمی هلاکوئی
1401/05/01
21:10
پیشتازی XRP از سایر آلت کوین ها با ثبت نقاط عطف قابل توجه در این هفته

وب سایت استخراج داده ، سنتیمنت (Santiment) ،…

وب سایت استخراج داده ، سنتیمنت (Santiment) ، خبر هایی را در رابطه با جابه‌جایی مقادیر زیادی از کوین های غیر فعال XRP منتشر کرده است. در همین حال، پلتفرم ویل آلرت(Whale Alert) گزارش کرد که حدود ۳۷۵ میلیون XRP طی دو روز گذشته جابجا شده است.


جابه جایی تعداد بسیار بالای کوین های غیرفعال XRP


پلتفرم سرشناس ارائه‌دهنده داده ها ، سنتیمنت در توییت اخیر خود عنوان کرد که در هفته گذشته، هفتمین رمزارز بزرگ بازار، XRP ، به چند نقطه عطف بزرگ دست یافت .در بین این نقاط عطف ، سنتیمنت به این مسئله اشاره کرد که چندین کیف پول فعال اصلی شروع به جابجایی XRP های خود کردند.


این پلتفرم استخراج داده ها همچین نموداری را به اشتراک گذاشت که در آن ، چندین کیف پول بزرگ غیرفعال XRP نیز شروع به جابجایی کوین های خود کرده اند. تیم تجزیه و تحلیل سنتیمنت اعلام کرد که به نظارت دقیق بر ده رمزارز بزرگ بازار ادامه می دهد.


این درحالیست که بر اساس گزارش اوایل هفته ویل آلرت ،مدیر ارشد فناوری سابق ریپل سرانجام باقی دارایی‌های XRP خود را به فروش رساند.. ویل آلرت همچنین عنوان کرد که جابه جایی های عظیمی برای برداشت XRP از صرافی های رمزارزی FTX و Bitstamp انجام شده است.


انتقال ۳۷۵ میلیون XRP


بر اساس داده های وال آلرت، پلتفرمی که انتقالات بزرگ رمزارزی را ردیابی می کند، در مجموع ۳۷۴.۵ میلیون XRP طی ۴۸ ساعت گذشته انتقال یافته است.


FTX در یکی از این انتقالات به میزان ۶۳,۵۰۱,۸۱۲ کوین را به BitGo منتقل کرد. صرافیBitstamp نیز به میزان ۴۶,۰۷۵,۶۷۰ XRP را به همان مقصد انتقال داد. شرکت BitGo که در سال گذشته توسط شرکت سرمایه گذاری گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital ) خریداری شد، خدمات نگهداری رمزارزها را به شرکت‌ها و موسسات مالی مختلف از جمله ریپل ارائه می‌دهد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: UTODAY


انتهای خبر

0
0