رمزارز نیوز
1401/05/22
16:30
آخرین شگفتانه مونرو قبل از هاردفورک

قیمت مونرو (XMR) یک روز قبل از هاردفورک برنامه‌ریزی شده برای این شبکه در ۱۳ آگوست، بیش از هفت درصد افزایش… مطالعه مطلب ...

قیمت مونرو (XMR) یک روز قبل از هاردفورک برنامه‌ریزی شده برای این شبکه در ۱۳ آگوست، بیش از هفت درصد افزایش یافته است. پروتکل مونرو به‌زودی تحت ارتقاء هاردفورکی قرار خواهد گرفت که امنیت و سرعت شبکه را افزایش و نوسانات کارمزد را کاهش خواهد داد.


این پروتکل در توییتی از ارتقای شبکه خود در بلوک ۲٫۶۸۸٫۸۸۸ و انتشار Ledger Monero App نسخه ۱.۸.۰ خبر داد. این هاردفورک با افزایش اندازه حلقه از ۱۱ به ۱۶، باعث بهبود حریم خصوصی هر تراکنش می‌شود. ارتقای الگوریتم Bulletproofs به Bulletproofs+، اندازه تراکنش‌ها را کاهش می‌دهد و عملکرد تایید تراکنش‌ها را پنج تا هفت درصد بهبود می‌بخشد و باعث افزایش سرعت تراکنش‌ها می‌شود.


صرافی ارز دیجیتال بایننس اخیرا از ارتقاء شبکه مونرو و هارد فورک آن، اعلام پشتیبانی کرده و گفته است که سپرده‌ها و برداشت‌های XMR را در تاریخ ۱۳ آگوست، ساعت ۱۴:۰۰ UTC به حالت تعلیق درمی‌آورد.


قیمت این ارز دیجیتال که از اواسط ژوئن بیش از ۶۵ درصد افزایش داشته است، به دلیل این ارتقا، طی یک روز بیش از هفت درصد بالاتر رفته است.


پیش‌بینی می‌شود قیمت مونرو به بالای ۲۰۰ دلار صعود کند و حرکت بعدی قیمت به سمت سطح مقاومت ۲۱۷ دلار باشد. در حال حاضر، مونرو با قیمتی نزدیک به ۱۷۰ دلار معامله می‌شود.


انتهای خبر

0
0