همفکران
1401/02/18
08:41
تغییر سهام سهامداران عمده/ خریدوفروش بانکی‌ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز شنبه، شرکت رادیس یک‌میلیون از سهام بانک خاورمیانه را خریداری کرد، شرکت گروه مالی ملت ۲۵ میلیون و صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی ملت بیش از ۱۲۷ میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کردند.


صندوق. س.ا.بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۸ میلیون از سهام بانک پارسیان، صندوق سرمایه‌گذاری. ا.بازار گردانی سپهرصاد ۴ میلیون از سهام بانک صادرات ایران را خریداری کردند، شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا بیش از ۱۵ میلیون از سهام بانک پاسارگاد را بفروش رساند، صندوق سرمایه‌گذاری آرمان کارآفرین بیش از ۴ میلیون از سهام بانک کارآفرین را خریداری کرد، در ادامه شرکت به پخش نزدیک به ۴ میلیون از سهام بانک اقتصاد نوین و صندوق. س.ا.بازار گردانی توسعه بازار تمدن بیش از ۳ میلیون از سهام بانک شهر را بفروش رساندند.


در خودرویی‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری سمند ۳ میلیون، شخص حقیقی یک‌میلیون از سهام محورسازان ایران‌خودرو را خریداری کرد، صندوق سرمایه‌گذاری. ا.بازار گردانی معیار بیش از یک‌میلیون و صندوق بازار گردانی تاک دانا ۲ میلیون از سهام گروه اقتصادی کرمان خودرو را بفروش رساندند، در سایپادیزل نیز ۳ شخص حقیقی به ترتیب، بیش از ۸ میلیون، ۳ میلیون و ۲ میلیون از سهام این مجموعه را خریداری کردند.


در فولادی‌ها نیز شرکت امین اقتصاد ایرانیان بیش از ۵ میلیون و شرکت ثروت آفرینان آرمان نیز بیش از ۵ میلیون از سهام توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد را خریداری کردند، سبد-شرک ۶۹۵۶۰ بیش از ۳ میلیون از سهام فولاد کاویان را خریداری کرد همچنین شرکت توسعه پیشرو رفاه پردیس ۲ میلیون از سهام سرمایه‌گذاری توکا فولاد را خریداری کردند.



انتهای خبر

0
0