تحلیل برای سود
1400/07/28
23:57
📝برخی اخبار برگزیده سامانه کدال: 🔷 #غشوکو 🔹موضوع: دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات 🔹توضیح: افزایش 18 درصدی نرخ...

📝برخی اخبار برگزیده سامانه کدال:



🔷 #غشوکو


🔹موضوع: دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات


🔹توضیح: افزایش ۱۸ درصدی نرخ فروش انواع پودر کیک و شکلات تیوپی . نرخ قبلی : ۹۳۸۰۰۰ ریال – نرخ جدید : ۱۱۰۸۰۰۰ ریال




🔷 #غپینو


🔹موضوع: تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ خرید مواد اولیه


🔹توضیح: افزایش ۱۷.۵ درصدی نرخ مواد اولیه ( شکر، روغن، لفاف و کارتن ) – نرخ قبلی: ۱۵۷۰۰۴ ریال – نرخ جدید : ۱۸۴۵۱۵ ریال.




🔷#کساوه


🔹موضوع: دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات


🔹توضیح: نرخ قبلی : ۸۶۰۴۰۰ ریال – نرخ جدید : ۹۴۶۴۴۰ ریال


پیرو نامه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور و با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های تولیدی و تاثیر آن بر بهای تمام شده محصولات و به منظور استمرار روند فعالیت شرکت، متوسط نرخ فروش محصولات شرکت به میزان ۱۰ درصد از مهر ماه افزایش خواهد یافت. افزایش قیمت محصولات کاشی و سرامیک عمدتا به دلیل تولید محصولات جدید پرسلانی لعاب پولیش و تغییرات در سایز، طرح و سبد تولیدات بوده است. قابل ذکر است با توجه به مبلغ فروش محقق‌شده در ۶ماهه نخست سال جاری (۳,۶۷۸,۵۸۵ میلیون ریال) و پیش‌بینی فروش ۶ماهه دوم به مبلغ ۴,۴۴۸,۶۳۶ میلیون ریال، فروش بودجه شرکت به مبلغ ۸,۱۲۷,۲۲۲ میلیون ریال به نظر محقق خواهد شد. همچنین با توجه به افزایش قیمت عوامل بهای تمام‌شده متاثر از افزایش قیمت و قیمت ارز پیش‌بینی می‌شود که مبلغ قیمت تمام‌شده ۶ماهه باقیمانده، برابر ۲,۸۹۱,۶۱۳ میلیون ریال خواهد گردید. لازم به توضیح است که مطابق ماده شماره ۳۷ اساسنامه و نیز ماده شماره ۲۸ آیین‌نامه معاملات شرکت، تعیین نرخ‌های فروش در اختیار کمیسیون فروش بوده و با تصویب مدیرعامل شرکت صورت می‌پذیرد.




🔷 #زفکا


🔹موضوع: تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل


🔹توضیح: پس از تکمیل ۸۵ درصد فاز اول دامداری تعداد ۱۰۰۰راس دام مولد به محل پروژه ماکو انتقال داده شد که با راه اندازی یک واحد شیر دوش وزایش ۳۷۵ راس از دامهای انتقالی میزان تولید شیر روزانه ۱۳۰۰۰کیلو گرم می باشد وانتظار می رود تا پایان سال جاری تولید روزانه شیر به ۳۵۰۰۰کیلوگرم برسد و مبلغ کل فروش سال ۳۰۰میلیارد ریال می باشد.




🔷#شپلی


🔹موضوع: شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده


🔹توضیح: ازگشت به نامه واصله از شرکت فرابورس ایران مبنی بر لزوم رعایت ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (پیوست ۱) به استحضار می رساند اهم موارد به شرح نامه پیوست حضورتان تقدیم میگردد و


بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.




🔷 #فولاژ


🔹موضوع: صورتهای مالی میاندوره ای ۶ ماهه


🔹توضیح: شرکت فولاد آلیاژی ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۹۸۲ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۴٪ افزایش داشته است.




🔷 #شاوان


🔹موضوع: صورتهای مالی میاندوره ای ۶ ماهه


🔹توضیح: شرکت پالایش نفت لاوان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۱۳,۸۴۰ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵۵٪ افزایش داشته است.

انتهای خبر

0
0