همفکران
1400/07/14
00:20
تغییر سهام سهامداران فعال

نگاهی به تحرکات سهامداران فعال در روز دوشنبه

نگاهی به تغییر سهام سهامداران فعال در ۱۲ مهرماه نشان می دهد، شرکت صنعتی آردزر به خریدهای خود در گلوکوزان ادامه داده و ۵ میلیون و ۳۰۰ سهم جدید خریداری کرده است. گنجینه زرین شهر نیز ۳ میلیون ۶۰۰ هزار سهم از اپال کانی پارس را خریداری کرده است. صندوق سرمایه گذاری سینا بهگزین حدود ۱۰ میلیون سهم از ایران تایر را به فروش رسانده و بانک سپه بیش از ۱۱ میلیون سهم بجهرم خریده است. از سوی دیگر شرکت سرمایه گذاری و توسعه گل گهر ۳۷ میلیون سهم از مجتمع جهان فولاد سیرجان را خریداری کرده است. شرکت سرمایه گذاری خلیج فارس نیز ۱۱ میلیون سهم از پتروشیمی تندگویان را خریداری کرده است.


در لیست فروشندگان عمده سهام همچنین نام شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با فروش ۸.۳ میلیون از سهام شرکت معدنی املاح ایران، یک شخص حقیقی با فروش ۴۴ میلیون سهم از آلومینیوم ایران، شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا با فروش ۱۸ میلیون سهم از بانک پاسارگاد و سرمایه گذاری ملی ایران با فروش ۶ میلیون سهم از پارس مینو، به چشم می خورد.


لیست سهامداران عمده شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز به دلیل ثبت افزایش سرمایه به روزرسانی شده است. به طوری که به دارایی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ۵.۸ میلیارد، سرمایه گذاری سپه، ۴۷۱ میلیون، فولاد مبارکه ۲.۵ میلیارد، گروه مهرآیندگان ۷۲۰ میلیون، سرمایه گذاری گل گهر، ۲۶۱ میلیون، سرمایه گذاری امید، ۹.۷ میلیارد و صندوق بازنشستگی کشوری ۴۵۸ میلیون سهم افزوده شده است.




انتهای خبر

0
0