بااقتصاد
1400/02/26
19:59
«فارس» بیشترین افزایش ارزش بازار را در معاملات امروز کسب کرد

نماد فارس در معاملات امروز بیشترین رشد ارزش بازار را تجربه کرد و در سوی دیگر نماد فولاد نیز بیشترین میزان کاهش ارزش را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، در معاملات امروز بازار نماد «فارس» با افزایش ۶۳۰۰ میلیارد تومان به ارزش خود توانست بیشترین افزایش ارزش بازار در معاملات را به نام خود ثبت کند. ارزش بازار «فارس» با رشد امروز به ۲۶۴ هزار میلیارد تومان رسید.


نماد «کچاد» با رشد ۲۷۰۰ میلیارد تومانی بعد از فارس در رده دوم بیشترین افزایش ارزش بازار قرار گرفت و ارزش بازار این شرکت به ۱۲۵ هزار میلیارد تومان رسید. بعد از کچاد نماد خودرو رشد ۲۷۰۰ میلیارد تومانی را در معاملات امروز تجربه کرد و ارزش بازار این شرکت به ۶۱ هزار میلیارد تومان رسید.


نماد فولاد نیز بیشترین میزان کاهش ارزش بازار را در معاملات امروز تجربه کرد. ارزش بازار «فولاد» امروز ۳۵۰۰ میلیارد تومان کاهش یافت و ارزش بازار شرکت به ۲۶۶ هزار میلیارد تومان رسید.


بعد از فولاد فملی نیز کاهش ارزش بازار ۳۰۰۰ میلیارد تومانی را تجربه کرد و به ۲۶۱ هزار میلیارد تومان رسید و بعد از آن نماد شستا با کاهش ۱۷۰۰ میلیارد تومان به ۱۵۴ هزار میلیارد تومان رسید.


انتهای خبر



انتهای خبر

0
0