بورس۲۴
1401/06/21
13:27
شاخص بورس افت کرد، ارزش معاملات سقوط!

ارزش معاملات خرد نسبت به دیروز حدود ۱۸ درصد افت کرد و به محدوده ۲,۱ همت رسید. بخش عمده ای از این رقم مربوط به داد و ستدهای گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزی، سرمایه گذاری و شرکت های چند رشته ای صنعتی بود.

شاخص بورس افت کرد، ارزش معاملات سقوط!

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد نسبت به دیروز حدود ۱۸ درصد افت کرد و به محدوده ۲,۱ همت رسید. بخش عمده ای از این رقم مربوط به داد و ستدهای گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزی، سرمایه گذاری و شرکت های چند رشته ای صنعتی بود.


تراز پول خرد بازار حدود منفی ۲۴۰ میلیارد تومان شد. عمده ترین خروج پول های حقیقی از گروه های شرکت های چند رشته ای صنعتی، محصولات شیمیایی، سرمایه گذاری ها، بیمه و بانک ها و موسسات و همچنین از نمادهای بپاس، صبا، شستا، پترول، های وب، وغدیر، وبملت، خوساز، فارس، خودرو، حکشتی و فسبزوار انجام شد.


اما امروز حقیقی ها به گروه های فلزات اساسی، قند و شکر و عرضه برق بیشترین ورود پول را انجام دادند. در بین نمادها نیز فولاد، فخوز، شبندر، شکام، نوری، بمپنا، وسبحان، قنقش، آریا، خگستر و فنورد در صدر خریدهای حقیقی قرار داشتند.


در پایان روز جاری شاخص کل یک هزار و ۷۹۵ واحد کاهش داشت و در محدوده یک میلیون و ۳۸۸ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هموزن نیز ۵۴۲ واحد از ارتفاع خود کاست. در بازار فرابورس هم شاخص حدود ۶۸ واحد افت کرد.


نمادهای کگل، فارس، کچاد، پترول، کنور و وپاسار بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشتند اما فولاد مبارکه که بیشترین تاثیر مثبت را داشت به تنهایی ۹۸۶ واحد شاخص را بالا کشید.

انتهای خبر

0
0