مهدی راد
1399/11/30
20:37
متن بالا رو از یک خبر برداشتم. درسته که یکی از وظایف دولت برنامه ریزی برای عدم کوچ سرمایه به بازارهای غیرمولد برای اقتصاد ماست اما در پس این داستا...

متن بالا رو از یک خبر برداشتم.



درسته که یکی از وظایف دولت برنامه ریزی برای عدم کوچ سرمایه به بازارهای غیرمولد برای اقتصاد ماست اما در پس این داستان حرف های نامربوط هم زیاد شنیده میشه.



نمونش رو بالا میبینید که از دامنه نوسان باز به عنوان یک ویژگی منفی یاد شده! اما همین ها میگن دامنه نوسان رو برای بورس باز کنید! خب عزیز دل بالاخره دامنه نوسان باز خوبه یا بد؟



احتمالا در جواب این سوال میگن توی بورس حمایت حقوقی هست نمیذاره بریزه! چنین جوابی احتمالا ناشی از ناپختگی یا خشمه. حمایت حقوقی آیا گذاشت شاخص از ۱۷۰۰ پایین تر نیاد؟ خیر. ثانیا ارزش معاملات بورس ما ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومنه و ارزش معاملات ارز های دیجیتال فقط در صراتفی بایننس چند صد برابر این عدد! بنابراین اگر کسی کف بازاری رو بخواد داشته باشه احتمالا اونجا بورس نیست.



در نهایت عرض کنم که بنده بخش بزرگیاز سرمایم در بورس خودمون هست چون بخوبی راه سود کردن رو میدونم دراین بازار. در ارز دیجیتال هم سرمایه گذاری کرده ام. من یک معامله گر هستم. جایی هستم که روند هست. بزرگ ترین درس من هم بشما همینه. چه بخوایم چه نخوایم مردم به اون سمت رفتند.



انتهای خبر

0
0