ارزینکس
1400/05/24
12:59
💢 مروری بر پروژه CRYPTOBLADES 🔘 در روزهای اخیر و با اوج گرفتن بازی AXIE سایر بازی‌های مبتنی بر بلاکچین که می‌شود از آنها درآمد داشت هم اوج گرفته ا...

💢 مروری بر پروژه CRYPTOBLADES



🔘 در روزهای اخیر و با اوج گرفتن بازی AXIE سایر بازی‌های مبتنی بر بلاکچین که می‌شود از آنها درآمد داشت هم اوج گرفته است. پروژه کریپتوبلیدز یا CRYPTOBLADES یک پروژه‌PLAY TO EARN می‌باشد که به صورت RPG فعالیت می‌کند. دسته بازی‌های RPG بازی‌هایی هستند که در آن بازی کننده نقش یک شخصیت تخیلی را برعهده گرفته مثل بازی اساسینز کرید و بر خلاف بازی AXIE که باید با چندین شخصیت فعالیت کرد. بازی بر بستر شبکه بایننس اسمارت چین فعالیت می‌کند و این کار یعنی کارمزد پایین، سرعت تراکنش بالا و امکان استقبال بهتر.



🔘 برای شروع بازی باید یک شخصیت و سلاح برای آن خرید که با توکن این پروژه یعنی SKILL قابل خرید می‌باشد.


این پروژه مارکت پلیس و بازار NFR خودش را دارد که در آن کاراکتر‌ها خرید و فروش می‌شوند. در این بازی در صورت برنده شدن در مسابقاتی که وجود دارد به افراد پاداش داده می‌شود. اما نکته بدی که دارد این است که برای انجام هر بازی شخص باید مبلغ ۰.۰۰۲۵ BNB بدهد که در صورت باخت از بین می‌رود.



🔘 این پروژه توانایی اتصال به سایر شبکه‌های بلاکچین را ندارد و نتیجه این که مولتی چین نیست و همچنین از مزایای کراسچین هم برخوردار نیست که نبود این دو موضوع باعث می‌شود که افراد نتوانند به راحتی به این پروژه متصل بشوند و استقبال کمتر از آنچه که باید، شکل می‌گیرد.



🔘 تیم :


مالک پروژه شخصی به نام فلیپ دوین است که موسس بازی RIVETED بوده و چندین بازی دیگر را بر بستر STEAM منتشر کرده است.


این شخص به عنوان توسعه دهنده برای clarily prrtners فعالیت داشته.


به طور کلی تیم از چهار نفر تشکیل شده است که سه نفر باقی مانده آنها از هیچگونه تجربه و فعالیت برای شرکت‌های بزگ یا کارآفرینی را ندارند و این تجربه حکم قطعا به ضرر پروژه خواهد بود.




🔘 توکنومتری :


تعداد کل توکن‌های این پروژه یک میلیون واحد است که در حدود ۶۰۴ هزار واحد آن آزاد شده و باقی آن به مرور آزاد می‌شود.


این ارز دیجیتال در خود بازی مصرف می‌گردد و برای خرید NFT استفاده می‌شود این پروژه با توکن SKILL با مارک کپی در حدود ۲۴ میلیون دلار از طریق صرافی‌های پنکیک سواپ و MXC قابل خرید است.


همچنین از طریق فعالیت در خود بازی به افراد پاداش داده می‌شود.



✅ نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0