همفکران
1401/02/27
11:43
#مجمع #وساخت 📌به گزارش همفکران مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران با مشارکت 68.98درصد از سهامداران برگزار شد. ✅در این مجمع ب...

#مجمع


#وساخت



📌به گزارش همفکران مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران با مشارکت ۶۸.۹۸درصد از سهامداران برگزار شد.


✅در این مجمع با رای اکثریت سهامداران سرمایه شرکت با افزایش ۲۷۹۹ درصدی و از طریق صدور سهام جدید و تجدید ارزیابی دارایی‌ها افزایش یافت.



✅وساخت از سال ۸۷ تا به اکنون افزایش سرمایه نداشته است .میزان افزایش سرمایه وساخت از دارایی‌ها معادل ۴۱ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۰۰۸ ریال است. افزایش سرمایه از منابع و مصارف نیز ۴۴ میلیون و ۵۹۵ میلیون ریال اعلام شد.



✅میزان اندوخته سرمایه نیز ۳ میلیون و ۳۴۳ ریال است. از طرح توجیهی نیز سرمایه با ۴ هزار و ۹۰ درصد افزایش می یابد. وساخت، از محل تجدید ارزیابی نیز ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال افزایش سرمایه داده خواهد شد.



✅در پاسخ به سوال سهامداران مطرح شد:



✅۳۵ درصد از سود حقوقی ها قبل از مجمع پرداخت شده بود، بخش دیگر هم در چند روز آینده انجام خواهد شد. سود سهامداران حقیقی پرداخت شده است.



✅بعد از این که مجوز سازمان واصل شود، روند قانونی در ثبت شرکت ‌ا دنبال می شود و سعی می‌کنیم به سرعت امور افزایش سرمایه را پیگیری کنیم.



✅تاییدیه آقای جاوید برای انتصاب به عنوان مدیرعامل از سازمان اخذ شده اما هیات مدیره هنوز به اتفاق نظر نرسیده است. تایید صلاحیت یکی از اعضای هیات مدیره هم رسیده و امیدواریم تاییدیه سایر افراد هم اخذ شود.



✅بعد از ساماندهی هیات مدیره قصد داریم با بررسی و با برنامه منسجم از سهم حمایت کنیم.



✅مجمع تکلیف کرد که این افزایش سرمایه پیش از مجمع عادی سالانه به ثبت برسد.



Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0