بورس پرس
1400/07/04
00:00
شرکت لیزینگ از افزایش سرمایه ۱۴۲ درصدی انصراف داد + دلیل

شرکت لیزینگ حاضر در بازار اول معاملات فرابورس از دلیل انصراف از افزایش سرمایه ۱۴۲ درصدی از محل تجدید ارزیابی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت بهمن لیزینگ از دلیل انصراف از افزایش سرمایه ۱۴۲ درصدی از محل تجدید ارزیابی خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.


براین اساس، "ولبهمن" بازگشت به نامه سازمان بورس و استعلام این شرکت از سازمان ثبت اسناد و املاک مبنی بر عدم وجود معارض بر دارایی های تجدید ارزیابی شده اعلام کرد: با توجه به محدودیت زمانی مورد پیگیری حضوری توسط همکاران شد که در نهایت اداره ثبت و اسناد و املاک استان البرز عنوان کرد اداره تربیت بدنی استان البرز نسبت به ملک شاهین ویلا طرح شکایت کرده و معارض آن ملک است که با توجه به موارد مطروحه در حال حاضر ارائه تاییدیه عدم وجود معارض و هرگونه محدودیت به سازمان بورس امکان پذیر نیست.


لذا افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی ملک شاهین ویلا مقدور نیست و طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴۹ تجدید ارزیابی، تمام اقلام یک طبقه الزامی است در غیر اینصورت افزایش سرمایه شمول مالیات می شود. لذا با بررسی جمیع جهات و حفظ منافع سهامداران، هیات مدیره از انجام افزایش سرمایه منصرف شد.


بنابراین گزارش، بهمن لیزینگ ۲۴ مرداد ماه از برنامه افزایش سرمایه ۱۴۲ درصدی از محل تجدید ارزیابی خبر داده بود تا به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از ۸۰ به ۱۹۳.۶ میلیارد تومان برساند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0