فرارسانه
1400/07/19
15:11
📆دوشنبه سبز آیفکس19/07/1400 ✅ ارزش معاملات 200 درصد بالا رفت 📌فرابورس ایران در نیمه هفته شاهد سبزپوشی آیفکس بود تا شاخص کل این بازار بعد از دو رو...

📆 دوشنبه سبز آیفکس۱۹/۰۷/۱۴۰۰



✅ ارزش معاملات ۲۰۰ درصد بالا رفت



📌فرابورس ایران در نیمه هفته شاهد سبزپوشی آیفکس بود تا شاخص کل این بازار بعد از دو روز استراحت در ابتدای هفته، وارد مدار سبز شود، به این‌ترتیب این متغیر در پایان بازار روزدوشنبه ۱۹ مهرماه با افزایشی نزدیک به ۵۲ واحدی در سطح ۲۰ هزار و ۸۳۴ قرار گرفت.



⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در نتیجه معاملات بازارهای فرابورس ایران طی روز جاری بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان انواع اوراق مالی دست به دست شد که حجم این جا به جایی ها بالغ بر ۳ میلیارد برگه بود و در ۴۱۴ هزار نوبت انجام شد.



ارزش معاملات به تفکیک بازارها



☸️آنچه در معاملات روزجاری این بازار به چشم می‌خورد افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی ارزش معاملات نسبت به روز گذشته است.



☸️نگاهی به ارزش معاملات به تفکیک بازارها نیز نشان می‌دهد ارزش معاملات سهام طی روز جاری نسبت به یکشنبه رشد داشته، بازارسهام فرابورس امروز شاهد جابه‌جایی بیش از ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان بوده‌است.



☸️در بازار اوراق‌اسلامی هم امروز ۵۶۶ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش ۵۳ هزار میلیارد تومان معامله شده‌است.



پرتراکنش های امروز



☸️نمادهای توسن، فجهان، دی، غگلپا، مدیریت، فرابورس و گدنا پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار امروز بودند.



جذاب‌های دوشنبه



☸️همچنین معاملات مثبت سهام شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، پلیمرآریاساسول و پالایش نفت لاوان بیشترین اثر مثبت را بر رشد آیفکس داشتند و در مقابل نمادهای غصینو، فرابورس، سمگا وذوب بیشترین اثر منفی را بر این متغیر ثبت کردند.



انتهای جدول متعلق به چه نمادهایی است



☸️نگاهی به روند معاملات روز جاری بازارهای فرابورس نشان می‌دهد که زاگرس، سدبیر، ساینا، شاروم، ثتران، زماهان و دسانکو بیشترین افزایش قیمت‌ها و نمادهای ریشمک، کی بی سی، قشیر، تاپکیش، آس‌پ ، تبرک و بالاس بیشترین کاهش قیمت را ثبت کردند.



برترین گروه‌های صنعتی



☸️بررسی روند معاملات صنایع در بازار امروز فرابورس حاکی از برترین گروه محصولات شیمیایی است. این گروه با بیشترین ارزش معاملات درمیان سایر صنایع فرابورسی، به نظر می‌رسد طی روز جاری مورد توجه قرار داشته است.



☸️پس از آن گروه سرمایه‌گذاری‌ها قرار دارند و سومین گروه با بیشترین ارزش معاملات هم گروه قند و شکری هستند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار




🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0