بورس پرس
1401/10/17
09:10
ارزش دو بلوک ۱۷ و ۵۱ درصدی سرخابی ها اعلام شد/ تخلف مدیر سابق استقلال

رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام ارزش دو بلوک ۱۷ و ۵۱ درصدی سرخابی ها و روند پرداخت خریدار درباره تخلفات مالی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، حسین قربانزاده با اشاره به ارزش گذاری حدودی ۵۵۰ و ۶۵۰ میلیارد تومانی بلوک ۱۷ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در برنامه تلویزیونی گفت: دلیل تفاوت ۱۰۰ میلیارد تومانی مربوط به ارزش‌گذاری اولیه است.


وی افزود: خریدار بلوک ۱۷ درصدی استقلال و پرسپولیس با برگزاری مزایده در پایان سال، ۲۰ درصد این ارزش گذاری معادل ۱۱۰ و ۱۳۰ میلیارد تومان را پرداخت می کند و تا دو سال آینده واریزی نخواهد داشت. سپس از سال ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۹ سالانه ۸۵ و ۱۰۰ میلیارد تومان قسط پرداخت می کند.


این مقام مسئول ادامه داد: ارزش بلوک ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ۲.۳ و ۲.۷ هزار میلیارد تومان برآورد شده که خریدار ۲۰ درصد این ارزش گذاری معادل ۴۶۰ و ۵۵۰ میلیارد تومان را پایان سال با برگزاری مزایده پرداخت می کند و تا دو سال آینده واریزی نخواهد داشت. سپس از سال ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۹ سالانه ۳۶۰ و ۴۴۰ میلیارد تومان قسط پرداخت می کند.


قربانزاده درخصوص تخلفات مالی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال توضیح داد: آنچه آجرلو امضا کرده رعایت نشده است. به طوری که باشگاه برای بستن تیم و پرداخت بدهی‌ها از پول حاصل از پذیره‌نویسی هزینه کرده که قابل پذیرش نیست.


وی گفت: این باشگاه در زمان مدیرعاملی آجرلو ۲۴۰ میلیارد تومان خارج از چارچوب و اضافه خرج کرده است. باشگاه استقلال با احتساب خرج مازاد، پرهزینه‌ترین تیم در فصل جاری است درحالی که طی فصول قبل این عنوان در اختیار تیم‌های صنعتی بود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0