دنیای بورس
1399/05/06
12:23
یک طرح جدید فروشگاهی در « رفاه »

مراسم قرعه‌کشی جوایز طرح «یاری» فروشگاه های زنجیره ای رفاه برگزار شد.

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت: مراسم قرعه‌کشی جوایز طرح یاری با حضور مدیران عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و صندوق بازنشستگی و رییس هیات‌مدیره بانک صادرات برگزار شد و پنج دستگاه خودروی برلیانس به پنج نفر از بازنشستگان کشوری که از تسهیلات طرح یاری استفاده کرده‌اند، اهدا شد.


در این مراسم، محمدی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با اشاره به توجه ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، طرح «یاری» را شاخص‌ترین اقدام این فروشگاه در حوزه رفاهی دانست و افزود: برای اجرای این طرح، کار بزرگی در حوزه IT صورت گرفت و طی یکی دو روز و بدون نیاز به صدور کارت اعتباری جدید، منابع مالی به کارت پرداخت حقوق بازنشستگان واریز شد.


وی همچنین از مجموعه فعالیت‌های جدید فروشگاه‌های رفاه در بخش‌های تجارت مرزی و منطقه‌ای، فروش آنلاین محصولات، راه‌اندازی فروشگاه‌های جدید و احداث کارخانه‌های تولید و بسته‌بندی برای تکمیل زنجیره تامین کالاهای فروشگاهی ارایه کرد.


در طرح یاری که با مشارکت شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به اجرا گذاشته شده است، سه نوبت در سال و در هر نوبت ۱۲ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خرید کالا در اختیار بازنشستگان کشوری و وظیفه‌بگیران همسر تک‌ورثه قرار می‌گیرد تا کالاهای مورد نیاز خود را از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سراسر کشور تهیه کنند. بازپرداخت تسهیلات با حداکثر یک ماه تنفس، در چهار قسط مساوی با کارمزد سالانه ۲ درصد از محل حقوق بازنشستگان کسر می‌شود.


در مرحله نخست این طرح که از اسفند ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ به اجرا گذاشته شد، حدود ۱۵۰هزار نفر از بازنشستگان کشوری، جمعا کالاهایی به ارزش بیش از ۱۶۰میلیارد تومان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خریداری کردند.


در مرحله دوم که از روز چهارشنبه اول مردادماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد، ۱۲ میلیون ریال تسهیلات دیگر در کارت حقوق بازنشستگان کشوری شارژ خواهد شد که استفاده از آن اختیاری بوده و بازنشستگان می‌توانند به هر میزان که مایلند، از این تسهیلات استفاده کنند.


انتهای خبر

0
0