رمزارز نیوز
1401/05/13
10:40
علاقه سرمایه‌گذاران به شیبا تمامی ندارد!

بازارهای نزولی می‌آیند و می‌روند، اما عشق سرمایه‌گذاران به شیبا اینو (SHIB) برای همیشه باقی می‌ماند. بر اساس… مطالعه مطلب ...

بازارهای نزولی می‌آیند و می‌روند، اما عشق سرمایه‌گذاران به شیبا اینو (SHIB) برای همیشه باقی می‌ماند.


بر اساس آمار منتشرشده توسط وب‌سایت تجزیه و تحلیل بلاکچین bloxy.info، تعداد تراکنش‌های SHIB در ماه جولای به ۲۱۱،۸۳۳ رسید که افزایشی ۳۴ درصدی نسبت ۱۵۷،۸۸۹ تراکنش ثبت‌شده در ماه ژوئن (پایین‌ترین سطح در ۱۵ ماه) دارد.


علاوه بر این، جستجوی کلیدواژه شیبا اینو در Google Trends نیز در روزهای اخیر افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش دوباره علاقه سرمایه‌گذاران به این شبکه و توکن آن است. برای مقایسه، در نظر بگیرید که فقط یک هفته پیش، جستجوهای جهانی گوگل برای کلمه کلیدی شیبا اینو، به پایین‌ترین سطح خود در یک سال رسیده بود.


در روزهای اخیر، توسعه‌دهندگان شیبا از نام بازی مورد انتظار خود رونمایی کردند. بر اساس این اعلامیه، این بازی با نام شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) در اپ استور اپل و پلی استور گوگل در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. انتشار این خبر، به افزایش حجم معاملات شیبا کمک کرده است.


علاوه بر این، به گزارش پلتفرم ردیابی WhaleStats، در دو روز گذشته، ذخایر شیبای نهنگ‌های اتریوم به میزان ۱۵۰ میلیون دلار افزایش یافته است.


همه این عوامل، دست به دست هم داده و می‌توانند یک سوگیری صعودی بالقوه را برای شیبا در روزهای آینده به همراه داشته باشند. در زمان انتشار این خبر، شیبا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۱۹۳ دلار معامله می‌شود که نزدیک به ۵ درصد نسبت به هفته گذشته رشد دارد.


انتهای خبر

0
0