ارزینکس
1400/03/30
09:30
💢 مروری بر پروژه BUNICORN 🔘 پروژه BUNICORN یک مبادله‌گر غیرمتمرکز و بازارساز اتوماتیک AMM است یا به عبارت دیگر یک صرافی غیرمتمرکز DEX است که منظور...

💢 مروری بر پروژه BUNICORN



🔘 پروژه BUNICORN یک مبادله‌گر غیرمتمرکز و بازارساز اتوماتیک AMM است یا به عبارت دیگر یک صرافی غیرمتمرکز DEX است که منظور از بازار ساز اتوماتیک بودند آن است که برخلاف صرافی‌های متمرکز کسی برای مبادلات نظارت نمی‌کند و بر اساس یکسری الگوریتم و قرارداد هوشمند پیش می‌رود. این پروژه بر شبکه بایننس اسمارت چین فعالیت می‌کند و از دو نوع استخر نقدینگی پشتیبانی می‌نماید :


استخرهای نقدینگی انعطاف پذیری که حداکثر ۸ آلت‌کوین را قبول می‌کنند.


استخر های غیر منعطف با بازدهی سرمایه خوب به واسطه استیبل کوین‌ها.



🔘 همچنین شیوه جدیدی از مزارع استخراج نقدینگی با سود سالیانه بالا را ارائه می‌دهد که همراه با جایزه به صورت NFT می‌باشد. یکی از خطرات تامین نقدینگی آن است که ممکن است که قیمت دارایی‌های افراد در طول زمان سپرده‌گذاری شده کاهش یابد. این صرافی غیر متمرکز یا DEX با ایجاد راه حل تبدیل سریع پولهای سپرده گذاری شده به استیبل کوین کاری کرده است تا سپرده‌گذاران وارد ضرر زیادی نشوند و به افرادی که سود خودشان را وارد چرخه‌ی تامین نقدینگی می‌نمایند یا کارهای متفاوت دیگری که مشخص کرده است انجام می‌دهد جایزه‌هایی به صورت MFT تعلق می‌گیرد.



🔘 توکنومتری :


تعداد کل توکن‌های این پروژه یک میلیارد عدد است که در تاریخ ۲۱ جون با نماد BUNI عرضه اولیه آن انجام می‌شوند و به عنوان یک توکن کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


نحوه توزیع و تقسیم توکن به شرح زیر است :



🔰 ۱. تیم : ۴ درصد : بعد از ۴ ماه عرضه عمومی ۱۵ درصد آن آزاد می‌شود و باقی آن هر فصل در طی دو سال آزاد می گردد.



🔰 ۲. فروش خصوصی : ۷.۵ درصد : در هنگام عرضه عمومی ۱۵ درصد آزاد می‌شود و باقی آن بعد از ۸ ماه آزاد می‌گردد.



🔰 ۳. آی ‌دی ا : ۰.۶۷ درصد.



🔰 ۴. تبلیغات : ۳.۵ درصد : هنگام عرضه عمومی ۲۰ درصد آن آزاد می‌شود و باقی آن در هر فصل در طی یکسال آزاد می‌گردد.



🔰 ۵. ذخیره : ۱۴ درصد : در طی سه ماه قفل و باقی آن در طی دو سال آزاد می‌گردد.



🔰 ۶. استخراج با نقدینگی : ۲۰ درصد : آزادسازی بعد از دو سال.



🔰 ۷. اکوسیستم : ۲۶ درصد : به مدت یک ماه قفل و بعد از آن در طی ۴۸ ماه آزاد می‌شود.



🔰 ۸. فاندیشن : ۲۴.۳۳ درصد : به مدت سه ماه قفل و بعد از آن در مدت ۴۸ ماه آزاد می‌شود.



🔘 تیم :



🔰 ۱. شخص اول پاک نگین نام دارد که برنده سابق GOOGLE SUMMER OF CODE و برنده برنامه هوشمند سامسونگ و محقق سابق پروژه راهیاب ناسا و CTO سابق صرافی VXC و همچنین کارمند صرافی بیتمکس بوده است.



🔰 ۲. شخص دوم ان نگوین نام دارد که در غول بازیسازی ژاپنی به اسم دنا DENA به عنوان مهندس ارشد فعالیت داشته است و سپس در شرکتی فعالیت خودش را ادامه مدهد که به عنوان قطب اصلی بلاکچین در کشور ویتنام می‌باشد.



✅ نام و لگو شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0