بورس پرس
1400/07/10
10:40
همستر مشهوری که بهتر از بازارهای اصلی سهام معامله می‌کند!

یک همستر با معامله رمز ارزها و کسب بازدهی بیشتر از بازارهای اصلی سهام مانند شاخص ۱۰۰ شرکت برتر فایننشال تایمز، داو جونز و سرمایه‌گذاری وارن بافت، مشهور شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ارز دیجیتال، مستر گاکس معامله‌گر مشهوری است که بازدهی معاملات آن تاکنون بیشتر از سهام شرکت‌های مطرح جهان و شرکت سرمایه‌گذاری وارن بافت یکی از ثروتمندترین و موفق‌ترین سرمایه‌گذاران تاریخ است.


بر این اساس، ارز دیجیتال مستر گاکس به دو دلیل مشهور شده است. اول اینکه از نظر بازدهی معاملات تاکنون بسیاری از سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را پشت سر گذاشته و دوم اینکه یک همستر است!


این جانور معامله‌گر در کنار قفس معمولی ، دفتر کار هم دارد. هر روز که وارد دفتر کار می‌شود ، برنامه ویدئویی زنده در شبکه توییچ آغاز می‌شود و حساب توییتر این همستر به دنبال‌کنندگان اطلاع می‌دهد ، مستر گاکس یک جلسه معاملاتی را آغاز کرده است.


وی با راه رفتن در یک چرخ، ارز دیجیتالی را که می‌خواهد خرید و فروش کند انتخاب می‌کند. نشان‌گر این چرخ بین نام ارزهای مختلف حرکت می‌کند و روی هر نامی که متوقف شود آن ارز برای معامله انتخاب می‌شود. دفتر مستر گاکس دو تونل دارد که یکی برای خرید و دیگری برای ثبت سفارش فروش است.


ابزار الکترونیکی که به دفتر مستر گاکس متصل شده ، معاملات را طبق تصمیمات وی پیش می‌برد. به این صورت که اگر از تونل خرید عبور کند سفارش خرید ثبت کرده و اگر از تونل فروش عبور کند آن دارایی را به فروش می‌رساند. ایده این فعالیت مربوط به دو مرد آلمانی است که حدود ۳۰ سال سن دارند و ترجیح می‌دهند هویت را مخفی نگه دارند.


به گفته آنها این روزها همه چیز خیلی گران و پس‌اندازکردن با وجود مبلغی که باید برای اجاره خانه پرداخت شود ، بسیار سخت شده است. لذا بسیاری از هم نسل‌ها گزینه دیگری به جز وارد کردن پس‌انداز به بازار ارز دیجیتال ندارند.


نام مستر گاکس به نوعی به خطرات احتمالی بازار ارز دیجیتال اشاره دارد. مت گاکس که زمانی بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان بود، چند سال پیش مورد حمله هکرها قرار گرفت و صدها هزار بیت‌کوین از حساب وی به سرقت رفت و مجبور شد ، اعلام ورشکستگی کند.


مستر گاکس تاکنون چقدر سود کرد؟


مستر گاکس ۲۲ خرداد سال جاری کار را با ۳۲۶ یورو و خرید ارز دیجیتال استلار آغاز کرد. با گذشت یک ماه و ثبت ۹۵ سفارش، ارزش موجودی گاکس ۷.۳ درصد سقوط کرد. با این حال بازدهی کلی معاملات تا ۵ مهر، ۴۱. ۱۹ درصد بود. محاسبات وب‌سایت پروتوس نشان می‌دهد ، بازدهی معاملات مسترگاکس از بازارهای اصلی سهام مانند شاخص ۱۰۰ شرکت برتر فایننشال تایمز، داو جونز و سرمایه‌گذاری وارن بافت یعنی برکشایر هاتاوی هم بیشتر است.


بازدهی معاملات مستر گاکس در مقایسه با سایر رمز ارزها گاهی بالاتر از بیت‌کوین قرار می‌گیرد. البته مستر گاکس یک شرکت سرمایه‌گذاری یا معامله‌گر واقعی نیست و صاحبان آن هم در توییت‌ها تاکید می‌کنند ، اقدامات این همستر نباید به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود. چرا که رمز ارزها موضوعات بحث‌برانگیزی هستند.


معاملات دفتر مستر گاکس به طور خودکار انجام می‌شود و از فناوری‌های متعددی مانند اسکریپت نویسی، میکرو کنترلرها، کامپیوترهای تک‌بردی، الگو سازی کامپیوتری، پرینترهای ‌سه‌بعدی، برش لیزری و ... در طراحی استفاده شده است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0