بورس پرس
1401/04/17
00:00
رئیسی دستور اجرای کامل مصوبه عفاف و حجاب را صادر کرد

رئیس‌جمهور دبیرخانه شورا را موظف کرد با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرائی نسبت به اجرای قانون مصوب مجلس و قانون سال ۱۳۸۴ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ابراهیم رئیسی در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با توجه به دستور کار این شورا درباره موضوع حجاب و عفاف دبیرخانه شورا را موظف کرد با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرائی قانون مصوب مجلس و قانون سال ۱۳۸۴ درمورد حجاب را اجرائی کنند.


براساس این گزارش، وی ترویج فساد در جامعه را اقدامی سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی‌شده دانست که با هدف تضعیف و تخریب پایگاه معنوی و ارزش‌های دینی با سرمایه‌گذاری کلان استکبار و دشمنان ملت ایران صورت می‌گیرد.


رئیس جمهور گفت: دشمنان ایران و اسلام با استفاده از شبکه‌های گسترده و متعدد ماهواره‌ای و مجازی با ترویج فساد، استقامت فرهنگی و مبانی ارزشی و دینی جامعه را هدف گرفتند. باید در مقابل این تهاجم سازمان‌یافته و گسترده اقدامات لازم و بازدارنده صورت گیرد و نهادهای مسئول در این زمینه اقدامات نظام‌مند و منسجمی به عمل آورند.


اعضای شورا بر‌اساس این گزارش‌هایی حاکی از نگرانی و مطالبه وسیع و گسترده مردم از وضعیت سلامت خانواده، فرزندان و نسل جوان بر لزوم انجام وظایف و مسئولیت‌های در نظر گرفته‌شده برای دستگاه‌های مختلف در قوانین و مقررات مصوب مربوط به حجاب و عفاف تاکید کردند.


از‌جمله سیاست‌ها و راهکارهای این مصوبه می‌توان به برخی موارد زیر اشاره کرد:


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0