آکادمی هلاکوئی
1400/10/18
11:50
استخدام افراد برجسته از دنیای بازی‌ها و پرداخت‌های رمزارزی توسط پلتفرم SPACE

پلتفرم SPACE با موفقیت استعدادهایی را از دنیای…

پلتفرم SPACE با موفقیت استعدادهایی را از دنیای بازی، فینتک و کریپتو به کار گرفته است تا به این پلتفرم متاورسی کمک کند بیشتر شکوفا شده و گسترش یابد. اسپیس با پلتفرم اجتماعی متاورس خود که جهان های مجازی مختلف را در میان انواع بلاکچین ها به همدیگر وصل می کند، در فضای تجارت مجازی پیشرو است.


استخدام‌های جدید به تیم کمک می‌کند تا ابزارها و محصولات لازم برای ارتقای اکوسیستم اسپیس را توسعه داده و به کاربران آن امکان می‌دهد تا فضاهای مجازی، فروشگاه‌ها، اتاق‌های جلسات و نمایشگاه‌ها و پخش زنده برای جوامع خود را در قلمرو آن بسازند.


اسپیس قصد دارد در سال آینده تیم را پنج برابر افزایش دهد تا به رشد پایگاه کاربران خود که در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰۰ کاربر فعال دارد، کمک کند. متاورس منطقه ای مناسب برای کسب درآمد است و اسپیس یک بازار دست نخورده در بخش تجارت اجتماعی انتخاب کرده است.


استخدام‌های فعلی شامل یکی از بنیان‌گذاران بازی Call of Duty، چنس گلاسکو است که استراتژی محصول را رهبری می‌کند، بنیانگذار Dash NEXT، فلیکس ماگو، مسئولیت تعیین موقعیت بلاکچین را بر عهده خواهد داشت، آنتونیو مولینا از CD Projeckt RED نقش هدایت محصول و تثبیت یک تیم مدیریت قوی را بر عهده خواهد گرفت. این نقش ها نشان دهنده کنار هم قرار گرفتن بازی و تجارت در پلتفرم اسپیس است.


باتیس صمدیان (Batis Samadian)، بنیانگذار و مدیر عامل اسپیس اظهار داشت:


“اسپیس توسط گروهی راه اندازی شد که تجربیات پروژه های VR، رمزارزها و تجارت الکترونیک برتر را گرد هم آورده اند. این تیم قوی و با تجربه به ما امکان ارسال محصولات و رشد را تنها در ۶ ماه داده است. اکنون، این تجربه به توانایی آوردن موج بعدی اعضای تیم، فوق‌العاده کمک می‌کند. ما در مورد شخصیت های کلیدی جدید با تجربه از Call of Duty، Dash NEXT و CD Projekt Red بسیار هیجان زده هستیم. ما انتظار داریم در ماه های آینده استخدام های بزرگ بیشتری داشته باشیم.


اسپیس از زمان راه‌اندازی خود در سال ۲۰۲۱ به موفقیت‌های زیادی دست یافته است، که شامل یک دور سرمایه‌گذاری خصوصی موفق ۷ میلیون دلاری از سوی سرمایه‌گذاران برجسته مانند Dapper Labs، برندهای Animoca و Coinfund و عرضه اولیه آن که به نقطه عطف ۱۰۰۰۰ کاربر اول رسیده بود. سال ۲۰۲۲ احتمالا شاهد گسترش چشمگیر اسپیس در بین کاربران و تیم داخلی خواهد بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0