آکادمی هلاکوئی
1400/05/05
00:00
مدیر جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار!

پس از خروج از دفتر دادستان کل نیوجرسی،…

پس از خروج از دفتر دادستان کل نیوجرسی، Gurbir Grewal هندی آمریکایی، از ۲۶ جولای(۴ مرداد) نقش جدیدی را به عنوان مدیر اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به عهده خواهد گرفت.


الکس اوه( Alex Oh ) که در اواخر آوریل به عنوان پلیس عالی قانون گذار منصوب شد، ناگهان آژانس را چند روز پس از استعفای ناگهانی خود ترک کرد.


بعدا معلوم شد که وی پس از انتقاد قاضی از رفتار وی هنگامی که اوه از شرکت بزرگ گاز طبیعی، ExxonMobil دفاع می کرد، این کار را ترک کرده است.


با در دست داشتن سکان توسط دموکرات ها، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ( SEC ) با تمرکز بر موضوعاتی مانند تغییر اقلیم، دستور کار تدوین قانون پیشرفته تر و رو به جلویی را تصویب کرد. با این حال، برخی از سوابق او در زمینه کمک به شرکت های بزرگ، ناراضی بوده اند.


از طرف دیگر، انتظار می رود Grewal در مورد شرکتهای آمریکایی و صنعت ارزهای رمزنگاری سختگیرانه تر عمل کند.


وی در دوران تصدی خود به عنوان دادستان کل نیوجرسی، مسئولیت ریاست اقدامات اجرایی مربوط به حوزه رمزنگاری را که بخشی از “عملیات Cryptosweep ” بود، بر عهده داشت.


در همین حال، ویلیام هینمن ( William Hinman )، یک مقام بلندپایه سابق SEC که سرپرستی بر بخش امور مالی شرکت بود، قرار است در مورد نقش وی در دادخواست در حال انجام علیه دفتر کل توزیع شده ریپل ( Ripple ) در ۲۷ جولای(۵ مرداد)، از سمت خود برکنار شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0