آکادمی هلاکوئی
1399/10/24
02:28
برادران Winklevoss در لیست برترین میلیاردر های بیت کوینر Forbes قرار گرفتند!

نشریه Forbes لیستی از ۶ فردی که بیشترین…

نشریه Forbes لیستی از ۶ فردی که بیشترین سود را از رالی قیمتی اخیر بیت کوین برده اند، منتشر کرد. در این لیست نام برادران Winklevoss و Bloq’s Matthew Roszak نیز وجود دارد.


این نشریه، نام برادران Winklevoss که موسسان صرافی Gemini هستند را در فهرست برترین میلیاردر های دارای بیت کوینر قرار داد.


Michael del Castillo که گزارشگر این نشریه می باشد، در این لیست، نام افرادی را که بیشترین استفاده را از رالی عظیم بیت کوین به ۴۲۰۰۰ دلار کرده اند، قرار داده است.


در این لیست سه سرمایه گذار بیت کوین وجود دارند که مجموع ثروت آن ها به بالای ۱ میلیارد دلار می رسد. این سه شخصیت، برادران Winklevoss، سرمایه گذار Tim Draper و Matthew Roszak، موسس و رییس پایگاه بلاک چینی Bloq می باشند. در این فهرست، ثروت این دو برادر ۱.۴ میلیارد دلار برآورد شده است. در جایگاه های بعدی، Roszak با ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه و Draper با ۱.۱ میلیارد دلار سرمایه قرار دارند.


همچنین در این لیست سه فرد دیگر، قرار دارند. این افراد، Michael Saylor مدیر عامل MicroStrategy با سرمایه ۶۰۰ میلیون دلار، مدیر عامل Galaxy Digital یعنی Mike Novogratz با ثروت ۴۷۸ میلیون دلار و هم بنیان گذار اتریوم یعنی Vitalik Buterin با ثروت ۳۶۰ میلیون دلار، می باشند.


این گزارشگر در این خصوص گفت: ” این لیست نمی تواند کامل باشد اما نشان دهنده ی آن است که چه ثروت عظیمی برای این افراد به دست آمده است.” او معتقد است که این رالی قیمتی بیت کوین، ۶ میلیاردر را به میلیاردر های دنیا اضافه کرده است و حتی ممکن است این افراد بیشتر از این تعداد نیز باشد. او گفت که این فهرست بر اساس داده های کیف پول های دیجیتالی عمومی این افراد است. “با استفاده از کیف پول های عمومی دیجیتالی در دسترس و گزارشات قدیمی، ما توانستیم تا برخی از بزرگترین برندگان رالی قیمتی ارز های دیجیتال را بیابیم.”


در روز جمعه، قیمت بیت کوین به سقف تاریخی ۴۲۰۰۰ دلار رسید. این قیمت بعد از شکسته شدن سطح ۲۰ هزار دلار و رالی قیمتی عظیم در سال میلادی گذشته، به دست آمد. اندکی بعد از رسیدن به سقف ۴۲۰۰۰ دلار، در روز دوشنبه شاهد اصلاح شدید قیمتی تا ناحیه ۳۱۰۰۰ دلار بودیم.


داده های فاندامنتال شبکه ی بیت کوین نشان می دهد که این رمز ارز به سمت بازیابی قیمتی حرکت می کند. در روز سه شنبه نیز بیت کوین یک بازیابی قیمتی ۲۰ درصدی را بعد از حمام خون در بازار ارز های دیجیتال انجام داد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: Cointelegraph


انتهای خبر

0
0