آکادمی هلاکوئی
1400/05/28
02:50
بورس اوراق بهادار وین، ETP های رمزنگاری شده از ETC Group را لیست می کند!

شرکت خدمات مالی مستقر در لندن ، ETC…

شرکت خدمات مالی مستقر در لندن ، ETC Group ، مجموعه ای از محصولات خود را که در بازار بورس ملی اتریش در معرض بیت کوین، اتر و لایت کوین قرار می گیرند ، فهرست بندی می کند.


در بیانیه روز چهارشنبه، گروه ETC اعلام کرد که وینر بورس (Wiener Börse) یا بازار بورس وین(Vienna Stock Exchange)، سه محصول قابل معامله رمزنگاری شده خود یا ETP ها را که “۱۰۰درصد از نظر فیزیکی پشتیبانی می شوند و تسویه شده اند” لیست می کند. اینها شامل محصول بیت کوین کربن خنثی این شرکت، محصول مبتنی بر لایت کوین (LTC) و اتریوم (ETH) قابل معامله در صرافی(ETP) آن میباشد.


گروه ETC در حال حاضر فهرست های مشابهی را در بورس های سهام لندن، پاریس، آمستردام، زوریخ و فرانکفورت ثبت کرده است. هدف ETP ها این است که به سرمایه گذاران اجازه دهند در معرض رمزنگاری قرار گیرند و از حمایت های مشخص شده برای سهام سنتی استفاده کنند. قبلا با بیان اینکه محصول رمزنگاری شده این شرکت مانند معامله بیت کوین “از طریق ساختار ETP” معامله می شود، این شرکت گفت که این پیشنهادات مانند یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس نیست، زیرا آنها ابزارهای دارایی واحد هستند.


Market Maker در بازار بورس وین ، Lang & Schwarz خواهد بود و محصولات رمزنگاری شده توسط ارائه دهنده ETP با نام HANetf توزیع می شود. علیرغم داشتن این نام، گروه ETC هیچ ارتباطی با ارز رمزنگاری شده اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) ندارد.


در حالی که شرکت هایی از جمله گروه ETC امسال ETP های رمزنگاری را در سراسر اروپا راه اندازی کرده اند، صندوقهای سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس در ایالات متحده هنوز در یک نوع برزخ قانونی قرار دارند. زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC)، هنوز هیچ گونه برنامه ای را تایید نکرده است. VanEck ، Valkyrie Digital Assets ، Fidelity Investments و دیگران مدارک لازم را برای درخواست ETF های رمزنگاری به این نهاد نظارتی ارائه کرده اند، اما SEC همیشه تصمیم خود را به تاخیر انداخته یا در عوض برنامه را برای نظرات عمومی باز کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0