سهم گلچین
1400/07/22
08:33
طرح صیانت هم مثل فیلترکردن تلگرام جواب نمی دهد/ مجلس را بی اعتبار نکنید 📝 روزنامه جمهوری اسلامی: 🔸 با مطرح شدن دوباره طرح صیانت در مجلس یازدهم، ا...

طرح صیانت هم مثل فیلترکردن تلگرام جواب نمی دهد/ مجلس را بی اعتبار نکنید



📝 روزنامه جمهوری اسلامی:



🔸 با مطرح شدن دوباره طرح صیانت در مجلس یازدهم، این روزها مطالب عجیبی از بعضی نمایندگانی که بررسی این طرح را در کمیسیون مربوطه برعهده دارند شنیده می‌شود که حیرت‌آور است.



🔸 یکی می‌گوید حتی اگر مردم نخواهند هم ما کار خودمان را می‌کنیم. دیگری می‌گوید همه موظفند هرچه ما تصویب کنیم را بپذیرند و آن دیگری می‌گوید سیل فحش مردم به طرف من سرازیر شد که چرا دنبال تصویب این طرح هستم.



🔸اصرار بر مخالفت با خواست منطقی مردم، بهیچوجه از حقوق نمایندگان مجلس نیست. قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز به هیچکس اجازه محدود کردن آزادی‌های مشروع مردم را در هیچ زمینه‌ای نمی‌دهد و طرح صیانت، آشکارا درصدد محدود ساختن آزادی استفاده مردم از امکانات علمی و فنی پیشرفته روز دنیاست.



🔸 زیان بزرگی که در این ماجرا متوجه نظام و کشور خواهد شد، بی‌اعتبار شدن مصوبات مجلس و تصمیمات حکمرانان خواهد بود. این، زیان کمی نیست و مسئولان باید مانع به وجود آمدن آن شوند.


🔸 برای اینکه در این تلاش غیرمنطقی شکست نخورید، این طرح را، چه از خودتان باشد و چه از خارج مجلس به شما دیکته شده باشد، کنار بگذارید و درصدد اصلاح خودتان و حکمرانان برآئید تا مردم به صورت داوطلبانه فرهنگ صیانت را به بهترین وجه در جامعه تحقق ببخشند.

انتهای خبر

0
0