تحلیل برای سود
1400/06/08
08:39
📝برخی از اخبار برگزیده سامانه کدال 🔷#قیستو 🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( نتایج برگزاری مزایده) 🔹توضیح: مزایده عمومی در خصوص واگذاری املاک مازاد ...

📝برخی از اخبار برگزیده سامانه کدال



🔷#قیستو


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( نتایج برگزاری مزایده)


🔹توضیح: مزایده عمومی در خصوص واگذاری املاک مازاد شرکت واقع در استان کرمانشاه به صورت مزایده عمومی و انجام تشریفات قانونی برگزار گردید که اطلاعیه آن نیز در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ نیز از طریق سامانه کدال به اطلاع عموم سهامداران محترم نیز رسید ملک واقع در برنجان با مبلغ کارشناسنی ۱۵.۳۳۰.۳۰۰.۰۰۰ ریال و ملک واقع در فیروزان به مبلغ ۷۳.۱۲۶.۳۰۰.۰۰۰ توسط کارشناسان رسمی دادگستری قیمت گذاری شده است .



🔷#لخزر


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( تغییر محل تامین سرمایه شرکت)


🔹توضیح: پیرو نامه شماره ۰۰/۱۱۱۴۰۰۰/۱۳۰۶ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ به سازمان بورس در خصوص تغییر محل تامین افزایش سرمایه این شرکت (که طی پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ و گزارش توجیهی و اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی مورد تایید قرار گرفت) مدیریت این شرکت مصمم است که با اصلاح عنوان و مفاد بند (۳-۳) گزارش توجیهی، محل تامین افزایش سرمایه در جریان خود را علاوه بر مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران، از محل سودهای انباشته شرکت نیز پیشنهاد نماید. بدیهی است که تصمیم گیری در این خصوص، از اختیارات مجمع عمومی فوق العاده سهامداران شرکت می باشد.



#وثنو


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( توثیق یا فک رهن دارایی ها)


🔹توضیح: عطف به نامه شماره ۱۴۰۰۶۸۹۹۰۰۳۰۳۳۴۳۱۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ شعبه ۲۶ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضائی شهید صدر به حوزه ثبت ملک کن در خصوص رفع بازداشت ملک (شعبه اجرا به ثبت) مقرر گردید شش دانگ پنج فقره آپارتمان به پلاک ثبتی های شماره ۳۳۴۹۳ و ۳۳۴۸۶ و ۳۳۴۸۷ و ۳۳۴۶۱ و ۳۳۴۹۸ چنانچه به نام شرکت سرمایه گذاری ساختمان نوین بوده و به علت دیگری در بازداشت نباشد رفع توقیف بعمل آید.



#وامیر


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( برگزاری مزایده )


🔹توضیح: شرکت گروه صنعتی و معدنی امیر در نظر دارد ۲۰٪ از سهام خود در شرکت آتیه معدن زاگرس امیر (سهامی عام) را به صورت نقد و یکجا از طریق مزایده به بالاترین قیمت واگذار نماید .



#رانفور


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( مدارک و مستندات درخواست افزایش سرمایه)


🔹توضیح: مجوز افزایش سرمایه ۲۹٪ از محل سود انباشته صادر شده است



#ومعادن


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( شرکت در مزایده)


🔹توضیح: شرکت در مزایده شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در خصوص اکتشاف تکمیلی ، تجهیز ، آماده سازی و بهره برداری از معدن طلای خونیک و معدن سنگ آهن سقز و ذغال سنگ گلندرود ( شرکت در مزایده به صورت کنسرسیوم می باشد که سهم شرکت در معدن خونیک ۵۵٪ و معدن سقز ۱۵٪ و معدن گلندرود ۵٪ می باشد)



#دی


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( برگزاری مزایده)


🔹توضیح: آگهی مزایده عمومی املاک تملیکی و مازاد بانک دی (شرکت سهامی عام) تاریخ : ۱۷ / ۰۶ / ۱۴۰۰



#کنور


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت


🔹توضیح: اخذ مجوز تاسیس کارخانه کنسانتره گلالی منجر به افزایش تولید محصول کنسانتره خواهد گردید

انتهای خبر

0
0