آکادمی هلاکوئی
1400/10/25
10:50
تحلیل تکنیکال شیبا اینو؛ شنبه ۲۵ دی

قیمت شیبا اینو از ۱۰ ژانویه(۲۰ دی) ۳۰…

قیمت شیبا اینو از ۱۰ ژانویه(۲۰ دی) ۳۰ درصد در عرض سه روز افزایش یافت و به وسیله آن ،یک ناحیه تقاضا ایجاد کرد. این آلت کوین به وسیله این روند صعودی به سقف نوسان ۰.۰۰۰۰۳۲۰ دلاری رسید که به دنبال آن ، به طور جزئی اصلاح می شود و درحال حاضر در محدوده ثابتی رنج می زند.


بازیابی قیمت از این روند اصلاحی جزئی SHIB را به سقف نوسان دیگری میرساند که در نهایت به یک الگوی سقف دوقلو منتهی می شود. بنابراین، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که SHIB به سمت ناحیه تقاضای روزانه عقب نشینی کند که از ۰.۰۰۰۰۲۵۳ دلار تا ۰.۰۰۰۰۲۸۷ دلار متغیر است.


الگوی مذکور ، این میم کوین را در مسیر رشد بزرگی قرار می دهد و قیمت طی این مسیر ، به نقطه میانی محدوده معاملاتی در ۰.۰۰۰۰۳۴۰ دلار افزایش می یابد که نقدینگی باقی مانده در بالای آن را جمع آوری کند.


در شرایط بسیار صعودی، روند صعودی حاصل می تواند ادامه یابد و SHIB سقف محدوده معاملاتی در ۰.۰۰۰۰۴۰۰ دلار را مجددا مورد امتحان قرار دهد که حاکی از رشد ۴۰ درصدی قیمت است. توجه داشته باشید که این روند صعودی عمدتا از ناحیه تقاضای مذکور حاصل می شود.



SHIBPERP 2022 01 15 08 28 06 637778123069539179 300x170 - تحلیل تکنیکال شیبا اینو؛ شنبه 25 دی

نمودار ۴ ساعته SHIB/USDT با توجه به اینکه شرایط ممکن است برای شیبا اینو مبهم به نظر برسد، ناحیه تقاضای روزانه که از ۰.۰۰۰۰۲۵۳ دلار تا ۰.۰۰۰۰۲۸۷ دلار متغیر است، در تعیین سناریوی این میم کوین بسیار حائز اهمیت است.


بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر ۰.۰۰۰۰۲۵۳ دلار، شیبا اینو را به کف قیمت پایین تری میرساند و سناریوی صعودی باطل خواهد شد. در این شرایط، SHIB می‌تواند سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۲۳۷ دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0