آکادمی هلاکوئی
1401/02/30
16:00
انتظار می رود XRP افزایش یابد؛ آیا به سطح مقاومت ۰.۵ دلاری خواهد رسید؟

پس از سقوط عظیم بازار کریپتو ، اکثر رمزارزها…

پس از سقوط عظیم بازار کریپتو ، اکثر رمزارزها در مسیر صعودی قرار دارند و قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته افزایشی جزئی به میزان ۳.۲۵ درصد داشته است. در حین تجزیه و تحلیل قیمت XRP، این سکه نیز ۵.۳۲ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت ۰.۴۳ دلار معامله می شود.


بلافاصله پس از سقوط بزرگ بازار، مانند سایر ارزهای دیجیتال، XRP در ۱۳ می(۲۳ اردیبهشت) با بالاترین قیمت روزانه ۰.۴۶ دلار شروع به صعود کرد. همانطور که نمودار معاملاتی XRP نشان می دهد، سکه از افت قیمت ۰.۳۳ دلاری که در ۱۲ می رخ داد عبور کرده است. این همچنین به این معنی است که XRP از سطح حمایت خود بالاتر رفته و به قیمت فعلی ۰.۴۳ دلار رسیده است.


Graph 1 1 1024x457 - انتظار می رود XRP افزایش یابد؛ آیا به سطح مقاومت 0.5 دلاری خواهد رسید؟

به طور قابل توجهی، اگر XRP از پشتیبانی خط روند پیروی کند، ممکن است به تدریج سطح مقاومت ۰.۵ یا ۰.۶ دلاری خود را بشکند. افزایش اخیر آن در ماه مارس(اسفند ۱۴۰۰) باعث شد که سکه در ۰.۹ دلار معامله شود. اگر سکه به صورت تصاعدی افزایش یابد تا به این مرحله برسد، انتظار می‌رود به قیمت بالای ۱.۹۶ دلار که در آوریل ۲۰۲۱(فروردین ۱۴۰۰) به دست آورد، برسد. با این حال، این پیش‌بینی قیمت همچنان به رفتار بازار صعودی بستگی دارد.


علاوه بر این، اگر XRP این روند را ثابت نگه دارد، احتمالا به ۰.۷ دلار می رسد و به فروشندگان اجازه می دهد سود بیشتری کسب کنند. اساسا، XRP از قیمت روز گذشته خود ۰.۴۲ دلار افزایش یافته است. بنابراین، همانطور که تحلیلگران بازار خاطرنشان می کنند، ریپل ممکن است در روزهای آینده افزایش یابد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0