آکادمی هلاکوئی
1400/06/29
15:40
نیکلاس راچ به عنوان مشاور استراتژیک به Unizen می پیوندد!

تیم یونیزن (Unizen) پیشگام مفهوم CeDeFi است. یعنی…

تیم یونیزن (Unizen) پیشگام مفهوم CeDeFi است. یعنی دو نوع اصلی پروتکل ارزهای رمزنگاری شده را پیوند می دهد. در حال حاضر استراتژی توسعه کسب و کار و مدیریت داده ها، توسط یک متخصص برجسته جدید تنظیم می شود.


نیکلاس راچ(Nicholas Racz)، استراتژی Unizen را برای توکن و رشد تغییر می دهد


طبق اعلامیه رسمی تیم یونیزن (ZCX) در کانال ها و وبلاگ رسانه های اجتماعی، نیکلاس راچ مشاور استراتژیک آن می شود.


Unizen - نیکلاس راچ به عنوان مشاور استراتژیک به Unizen می پیوندد!

پیش از این ، آقای راچ در Outlier Ventures و Cheqd کار می کرد. زمینه های اصلی تخصص او شامل رشد غیر متمرکز، انطباق و مدیریت داده ها است.


علاوه بر این، آقای راچ بینش های منحصر به فردی در زمینه توکنومیک ZCX و طراحی اقتصادی پروتکل Unizen ارائه می دهد. با این وجود، پروتکل از تخصص او برای افزایش ارزش توکن ZCX استفاده می کند.


سرانجام، او مسئول ایجاد یک نمونه هویت خود مختار(Self-Sovereign) خواهد بود که برای بازنگری در مدیریت KYC در پروتکل های دارایی های دیجیتال طراحی شده است.


ایجاد یک اکوسیستم برای تمام رمزارزها: Unizen چیست؟


نیکلاس راچ تاکید می کند که از ماموریت جدید خود بسیار هیجان زده است و پیشرفت چند جهته ای را که Unizen در کارهای اصلی آن انجام داده است، بسیار ارزشمند می داند:


“این باعث افتخار است که بخشی از راهبرد استراتژیک Unizen برای پل زدن جهان CeFi و DeFi از طریق خط زدن مرزها، قابل استقرار بر اساس تقاضا، نمونه ها و ساختار رشد/پشتیبانی جدید آنها است. پتانسیل برای ابزارهای نوظهوری که از این حوزه بیرون می آیند، تقریبا نا محدود است و Unizen موقعیت مناسبی دارد تا به عنوان یک مرکز فعالیت در اطراف آنها عمل کند.”


شان نوگا(Sean Noga)، مدیر عامل Unizen ، مطمئن است که تخصص نیکلاس راچ برای هر راه حلی که تیم روی آن کار می کند، از پرورش و رشد پروژه تا هویت مستقل، مفید خواهد بود:


“نیکلاس راچ، یک محقق و مشاور برجسته در زمینه مدیریت داده ها توسعه غیر متمرکز و پرورش پروژه است. تخصص او در همه زمینه های تمرکز Unizen، فوق العاده ارزشمند است. از جمله: CeDeFi، پرورش ZenX ، DMAS و صرافی Unizen. ما مشتاقانه منتظر توسعه فرصت های جدید در کنار افزایش قابلیت ZCX و افزایش تاثیر این اکوسیستم هستیم.”


Unizen برای همه کسانی که به دارایی های رمزنگاری شده علاقه مند هستند، به حوزه نهایی برای اقتصاد رمزنگاری می پردازد. مجموعه راه حل های آن شامل تجمع نقدینگی از منابع مختلف است.


همچنین، تیم آن، پرورش ZenX را برای آینده دارترین محصولات در بخش رمزنگاری راه اندازی کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0