بورس۲۴
1400/02/13
08:59
جزئیات زمان و قیمت پایه عرضه سهام «زپارس»

بلوک ۳۶ درصدی سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس به قیمت پایه هر سهم ۲۰۵ هزار و ۱۹۰ ریال در روز سه‌شنبه ۱۱ خردادماه در بازار دوم بورس تهران عرضه می‌شود.

بورس۲۴ : بلوک ۳۶ درصدی سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس به قیمت پایه هر سهم ۲۰۵ هزار و ۱۹۰ ریال در روز سه‌شنبه ۱۱ خردادماه در بازار دوم بورس تهران عرضه می‌شود.


بلوک ۳۶ درصدی سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس توسط سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از سوی شرکت شهرک‌های کشاورزی به صورت نقد و اقساط در روز سه‌شنبه ۱۱ خردادماه در بازار دوم بورس تهران عرضه می‌شود.


این میزان که ۱۱۷ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۴۰۰ سهم این شرکت را شامل می‌شود به قمیت پایه هر سهم ۲۰۵ هزار و ۱۹۰ ریال به صورت نقد و یکجا و همچنین شرایطی(۵۰ درصد نقد و بقیه اقساط شش ماهه) روانه میز فروش می‌شود.


شایان ذکر است متقاضیان بلوک ۳۶ درصدی سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس باید علاوه بر واریز ۱۰ درصد ارزش پایه سهام قابل واگذاری به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی به عنوان سپرده حضور در رقابت و تحویل آن همراه با سایر مستندات مربوط به شرکت بورس، معادل یک درصد دیگر از ارزش پایه سهام قابل واگذاری را به عنوان سپرده بررسی صلاحیت بصورت نقد یا ضمانت نامه بانکی معتبر حسب مورد به حساب سازمان خصوصی سازی واریز و رسید آن و یا اصل ضمانتنامه را حداکثر تا ۶ روز کاری قبل از عرضه به مدیریت حراست سازمان خصوصی‌سازی تحویل دهند.


همچنین خریدار در صورت تمایل به خرید اقساطی باید ۵۰ درصد ثمن معامله را بصورت نقدی طی ۲۰ روز کاری و بقیه مبلغ پیشنهادی خود را به صورت اقساطی طی ۲ سال با فواصل زمانی اقساط ۶ ماهه و نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت کند.


انتهای خبر

0
0