بورس پرس
1400/09/24
00:00
پیشنهاد و تصویب افزایش سرمایه ۹۰ و ۷۰۰ درصدی+ تامین مالی ۱۷ میلیاردی

آخرین رویدادهای مربوط به تامین مالی شرکت ها با پیشنهاد افزایش سرمایه ۹۰ درصدی، انجام مرحله دوم و تصویب افزایش سرمایه ۷۰۰ درصدی همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، آخرین رویدادهای مربوط به تامین مالی شرکت های بورسی و فرابورسی حکایت از آن دارد که هیات مدیره شرکت سرب و روی ایرانیان، پیشنهاد افزایش سرمایه ۹۰ درصدی داده است .


براساس این گزارش ، "فتوسا" که در بازار دوم معاملات فرابورس پذیرش شده ، قصد دارد سرمایه اسمی ۵۰ میلیارد تومانی را از محل سود انباشته به ۴۵۰ میلیارد تومان برساند و صرف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد کند .


همچنین شرکت بورسی لیزینگ ایرانیان با اقدام به افشا اطلاعات مهم ، اعلام کرد : برنامه افزایش سرمایه مرحله دوم و به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان را دارد که از محل سود انباشته ساگذشته تامین خواهد شد.


"وایران" سال گذشته با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها و از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان ، سرمایه اسمی را در مرحله اول به ۱۶۳ میلیارد تومان رسانده است .



شرکت فرابورسی صنایع و معادن احیاء سپاهان نیز با برگزاری مجمع فوق العاده ، افزایش سرمایه ۷۰۰ درصدی از سود انباشته را تصویب کرد و سرمایه اسمی را از ۱۰۰ به ۸۰۰ میلیارد تومان رساند تا صرف اصلاح ساختار مالی و سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی در شرکت احیا ریل ایرانیان شود.


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0