رمزارز نیوز
1401/12/09
16:17
نهنگ بزرگ اتریوم در حال انباشت ده‌ها میلیارد توکن شیبا! خبری در راه است؟

با توجه به داده‌های WhaleStats، سرویس ردیابی فعالیت نهنگ‌های رمزارزی، یک نهنگ اتریوم با نام مستعار… مطالعه مطلب ...

با توجه به داده‌های WhaleStats، سرویس ردیابی فعالیت نهنگ‌های رمزارزی، یک نهنگ اتریوم با نام مستعار “BlueWhale۰۰۶۸” حدود ۹۱.۹۵ میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB) را به ارزش ۱,۱۶۲,۳۳۰ دلار خریداری کرد.


پس از خرید اخیر، شیبا به بزرگ‌ترین دارایی، از نظر دلاری، این نهنگ بزرگ اتریوم تبدیل شده است. طبق گزارش‌ها، BlueWhale۰۰۶۸ در زمان نگارش این خبر، در مجموع ۱۴،۱۴۴،۶۷۵ دلار توکن شیبا را در اختیار دارد.


لازم به ذکر است که BlueWhale۰۰۶۸ یکی از نهنگ‌های بزرگ در شبکه اتریوم است. این نهنگ که در جایگاه ۱۱۹ جدول امتیازات WhaleStats قرار دارد، دارای ۲۳.۱۴ میلیون دلار رمزارز است. به غیر از شیبا، این نهنگ توکن‌های ERC-۲۰ دیگری از جمله Verasity (VRA)، به ارزش ۳.۶۹ میلیون دلار را نیز دارد.


خرید اخیر این نهنگ حاکی از پذیرش روزافزون توکن‌های شیبا در میان سرمایه‌گذاران بزرگ است؛ زیرا این ارز دیجیتال به تاریخ راه‌اندازی اولین شبکه لایه دوم مورد انتظار خود، یعنی شیباریوم (Shibarium) نزدیک‌تر می‌شود.


تیم پشتیبان شبکه لایه دوم شیباریوم تکرار کرده که شبکه بتا عمومی به زودی مستقر خواهد شد و از پیشرفت‌های قابل‌توجهی در جهت دستیابی به این شاهکار خبر داده است.


روز گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، پورتال جدیدی را راه‌اندازی کرده که به پذیرش گسترده شیباریوم کمک خواهد کرد. به گفته کوساما، این پورتال مرکزی برای توسعه‌دهندگان، تولیدکنندگان محتوا، جویندگان کار و صاحبان مشاغل خواهد بود.


انتهای خبر

0
0