تدبیر فردا
1399/10/13
18:00
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/10/13 با سلام خدمت دوستان بازار امروز به شکل بدی به پیش برده شد، #بهترین‌محدوده برای حمایت بازار و برگشت اعتماد سرمایه گذار...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۱۰/۱۳



با سلام خدمت دوستان


بازار امروز به شکل بدی به پیش برده شد، #بهترین‌محدوده برای حمایت بازار و برگشت اعتماد سرمایه گذاران و جو روانی مثبت بود.



#متاسفانه‌باشکل‌بدی این محدوده را رو به پایین شکسته شد و حمایت جدی را ندیدیم و فقط استفاده ی صندوق ها و حقوقی ها از این موقعیت دیده شد.



#هنوزحمایت‌کوچکی در سطح ۱.۳۳ ملیون وجود دارد که از لحاظ تکنیکال اگر این سطح شکسته شود تا محدوده ی ۱.۲ ملیون واحد شاخص ریزش می کند.



و از نظر تجربه ی بنده به نظر من در این وضعیت که تا توانسته اند جو روانی منفی در بازار ایجاد کرده اند و از طرفی نیز ریز معاملات خوبی دیده می شود و خرید های بزرگی زده می شود کاملا این موقعیت وقت خرید و استفاده است.



(دقت داشته باشید که فشار بازار بر شما چیره نشود و سهام را در یک قیمت خوب از دست ندهید).



📊تحلیل‌بازارفردا:::



#برای‌بازارفردا نیز اگر بازار در نیمه ی دوم برگشت و سطح حمایتی ۱.۳۳ را از دست نداد به نظر بنده می تواند دوباره جو روانی مثبت به بازار القا شود ولی #اگرباقدرت باز این سطح را شکست از لحاظ تکنیکال تا همان محدوده ی ۱.۲ ریزش خواهیم داشت.



( دقت کنید خود این تکنیکال جو روانی را به بازار القا می کند و اکثر هیجانات در بازار این چند سال وابسته به تکنیکال بوده است.


چون افراد کم تجربه کاملا با دید چارتی دست به معامله میزنند بدون این که حتی استراتژی های پشت چارت را بدانند، به همین دلیل هیجانات بالایی با استفاده از تکنیکال و چارت کشی در بازار بوجود می آید)




موفق باشید





╭═ঈீ͜ৡৢ͜͡🌎ꦿீ͜ৡৢ͜͡ঊ═╮


《《 》》



انتهای خبر

0
0