ارزینکس
1400/12/24
12:37
💢 آستین تگزاس آماده پشتیبانی از فناوری‌های بلاک‌چین و وب۳ است 🔘 براساس یک سند رسمی دولتی، شهردار آستین دستور ایجاد یک محیط دولتی و اجتماعی توانمند...

💢 آستین تگزاس آماده پشتیبانی از فناوری‌های بلاک‌چین و وب۳ است



🔘 براساس یک سند رسمی دولتی، شهردار آستین دستور ایجاد یک محیط دولتی و اجتماعی توانمند که از فناوری‌های جدید مانند بلاک‌چین و وب۳ پشتیبانی کند، را داده است. با انجام این حرکت، شهر آستین می‌خواهد مانند نیویورک و میامی، خود را در نقشه مالی دیجیتال جهان قرار دهد. در این سند آمده که لازم است یک "مطالعه جامع و سازنده و شفاف" در مورد نحوه پذیرش بیت‌کوین توسط شهر انجام داده شود. همچنین، آستین هیچ محدودیتی برای مشارکت در فناوری‌ها، پروتکل‌ها و برنامه‌های مرتبط با بلاک‌چین و وب ۳.۰ قائل نیست.



🔘 علاوه بر این، آستین شبکه بلاک‌چین را به عنوان فناوری‌ای که امکان ذخیره سازی امن و به اشتراک گذاری اطلاعات در یک دفتر کل دیجیتال را فراهم می‌کند، می‌پذیرد. همچنین گفتنی است آستین، از قبل Capital Factory، Stacks، DivInc، Women of Web۳ و بسیاری دیگر از شرکت‌های مرتبط با بلاک‌چین را در خود دارد. استفاده از ویژگی امنیتی بلاک‌چین برای اسناد هویتی، اعطای دسترسی به خدمات اجتماعی و بهداشتی برای افراد بی‌خانمان نیز از دیگر اهداف این سند عنوان شده است.



📌 منبع خبر




انتهای خبر

0
0