آکادمی هلاکوئی
1400/06/01
17:00
رمزارز BNB با تشکیل چندین کندل سبز رنگ به بالای ۵۰۰ دلار رسید

BNB، چهارمین رمزارز بزرگ بر اساس مارکت کپ،…

BNB، چهارمین رمزارز بزرگ بر اساس مارکت کپ، به تازگی از سطح ۵۰۰ دلار بالا رفته است.


صعود بایننس کوین به بالای ۵۰۰ دلار


چندی پیش، بایننس کوین (BNB) توانست از سطح ۵۰۰ دلار عبور کند، اما نتوانست مدت زیادی در آنجا بماند. کندل های سبز پیاپی که از اوایل امروز ظهور کردند، BNB را با ۸/۴۲ درصد افزایش به ۵۰۲ دلار رساندند.


این باعث شد تا این رمزارز به جایی برسد که با رکورد ۶۹۰ دلاری خود که در ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) به دست آمد، ۳۰ درصد فاصله داشته باشد.


2021 08 23 16 39 43 BNB Prints Several Green Candles Soaring Above 500 After These Events Happene - رمزارز BNB با تشکیل چندین کندل سبز رنگ به بالای 500 دلار رسید

بایننس مدیر اجرایی سابق SGX را به عنوان مدیرعامل در سنگاپور استخدام می کند


در اوایل امروز، رسانه ها گزارش دادند که بزرگترین صرافی رمزارزی جهان، ریچارد تنگ (Richard Teng)، مدیر سابق Exchange Singapore Ltd را به عنوان رئیس بایننس در سنگاپور معرفی کرده است.


این امر در حالی رخ داده است که بایننس با تنظیم کننده های کشورهای مختلف جهان از جمله سنگاپور درگیر است. در حال حاضر، این پلتفرم به دنبال انطباق بیشتر با مقررات است.


اکنون، تنگ، بایننس را به رعایت مقررات در سنگاپور هدایت می کند. گذشته از آن، هفته پیش، بایننس از اجباری شدن KYC (احراز هویت) برای همه معامله گران و سرمایه گذاران جدید خبر داد و همچنین معامله گران فعلی را ملزم به ارتقاء سطح تایید اطلاعات شخصی خود کرد.


بایننس جفت ارز های جدیدی را برای ADA و DOGE اضافه می کند


بایننس همچنین اعلام کرده است که جفت های DOGE/IDR و ADA/VND را برای معامله در بخش Binance P۲P راه اندازی می کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0