آکادمی هلاکوئی
1400/10/26
20:50
اتریوم با سوزاندن تقریبا ۴۰۰ میلیون دلار اتر در یک هفته رکورد زد

شبکه اتریوم با سوزاندن بیش از ۱۱۰،۰۰۰ اتر…

شبکه اتریوم با سوزاندن بیش از ۱۱۰،۰۰۰ اتر در یک هفته به هدف جدیدی دست یافته است.


صدور کوین ها در این هفته هم منفی باقی ماند


مهمترین بخش از مکانیسم کارمزد سوزی ارائه شده توسط بروزرسانی EIP-۱۵۵۹ در تابستان، تبدیل اتریوم به یک دارایی ضد تورمی بود. این امر تنها در صورتی امکان پذیر می شود که انتشار خالص یک دارایی کمتر از تعداد کوین های سوزانده شده در یک دوره مشخص باقی بماند.


در بازه زمانی یک هفته ای، تعداد اتریوم سوزانده شده از تعداد کوین های صادر شده بیشتر است که منجر به انتشار خالص منفی شده است. در زمان انتشار این مقاله، انتشار خالص اتریوم در ۱۶،۰۰۰ کوین یا ۵۴ میلیون دلار باقی مانده است.


انتشار منفی نشان می دهد که تعداد کوین های در گردش در شبکه کاهش یافته است، که می تواند یک اثر کاهش تورم تلقی شود و توسط اکثر دارندگان اتریوم بسیار پیش بینی شده است.


اثر کاهش تورم بر نمودار اتریوم


اکثر اعضای انجمن اتریوم استدلال می کنند که جدیدترین رالی صعودی در اتریوم یک اثر مستقیم تورم زدایی است و ارزش اتر را پس از ظاهر شدن هر بلوک ضد تورمی در زنجیره افزایش می دهد.


2022 01 16 20 42 22 Ethereum Sets Record with Almost 400 Million Worth of Coins Burned in One Week - اتریوم با سوزاندن تقریباً 400 میلیون دلار اتر در یک هفته رکورد زد

اما در عین حال، به نظر نمی‌رسد عملکرد بازار اتریوم در مقایسه با سایر زنجیره‌های لایه ۱ یا دارایی‌های دیجیتالی با سرمایه بالا، چندان چشمگیر باشد.


در زمان انتشار این مقاله، اتریوم با قیمت ۳۳۰۰ دلار معامله می شود و تقریبا هیچ نوسانی در مقایسه با دوره های معاملاتی قبلی نشان نمی دهد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0