بورس پرس
1401/10/19
09:52
اعتراض پرسپولیس به حکم ۲۷ میلیارد تومانی و مذاکره درباره دو پرونده

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض به حکم ۲۷ میلیارد تومانی نماینده تولیدی البسه ورزشی از مذاکره درباره دو پرونده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، حسین دوام درباره برداشت ۱۳ میلیارد تومان از حساب باشگاه پرسپولیس به واسطه شکایت نماینده شرکت تولید پوشاک ورزشی به تسنیم گفت: این نماینده سال ۹۴ با باشگاه قرارداد داشت و براساس اختلاف و مشکلاتی که درباره تحویل البسه بوجود آمد، شکایت کرد و از سال قبل علیه باشگاه حکم گرفت.


وی افزود: این فرد ۱۳ میلیارد تومان از حساب باشگاه برداشت کرده و اگر پول در حساب باشد، ۱۴ میلیارد تومان دیگر نیز برداشت خواهد کرد اما فعلا پولی داخل حساب نیست. باشگاه امیدوار است با اعتراض به حکم صادره، ۱۳ میلیارد تومان را دوباره به حساب برگرداند.


این مقام حقوقی ادامه داد: در مورد رسول‌پناه وکیل بیرانوند، پرونده هنوز باز بوده و حکم نهایی صادر نشده و به واسطه قرار تامین خواسته حساب باشگاه را به میزان ۱۸۵ هزار دلار مورد ادعا توقیف کرده که پرونده در جریان است و رای نهایی صادر نشده است. در پرونده‌های وکیل بیرانوند و محمد رویانیان احکام قطعی صادر شده اما با این دو نفر توافق خواهیم کرد.


دوام درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه پرسپولیس از یورگن لوکادیا نیز توضیح داد: این پرونده هم در حال رسیدگی و چون پرونده خارجی است، بخش بین‌الملل کارهای مربوط به آن را انجام می‌دهد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0