آکادمی هلاکوئی
1399/10/20
00:50
معرفی ۷ ارز دیجیتال که همزمان با رالی بیت کوین بالغ بر ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته اند

روند صعودی اخیر بیت کوین با عبور قیمت…

روند صعودی اخیر بیت کوین با عبور قیمت این ارز از مرز ۴۱ هزار دلار همچنان ادامه دارد. این بازار گاوی خارق العاده تاثیر مستقیم و چشمگیری بر بازار آلتکوین ها داشته است. طی هفت روز گذشته، هفت ارز رمزنگاری شده در لیست ۱۰۰ سرمایه برتر بازار، افزایش قیمت ۱۰۰٪ یا بیشتر را به ثبت رسانده اند.


در این بین، ارز نانو (Nano) تا این لحظه ۳۲۵٪ افزایش قیمت را تجربه کرده است. این دارایی دیجیتال با هدف تسهیل انجام تراکنش ها با کارمزد صفر و حداقل نیاز به منابع سخت افزاری طراحی شده است. طبق آخرین ارقام گزارش شده توسط پلتفرم تحلیلی CoinGecko، ارزش بازار این ارز اکنون زیر ۵۸۷ میلیون دلار است.


استلار (XLM) دومین برنده بازار طی هفت روز گذشته به شمار می رود. استلار نیز با هدف تسهیل تراکنش های سریع تر و ارزان تر و ارایه قابلیت صدور استیبل کوین های سفارشی توسط کاربران طراحی شده است. درحال حاضر سرمایه بازار این ارز در حدود ۷ میلیارد دلار است.


رمزارزهایی که در رتبه های سوم و چهارم این فهرست قرار دارند به ترتیب لوپرینگ (LRC) و استاتوس (SNT) با رشدی معادل ۱۲۸ و ۱۲۲ درصد هستند.


Status یک سیستم عامل برای دستگاه های تلفن همراه است که برای دسترسی به برنامه های غیرمتمرکز بر بستر اتریوم مجهز شده است. ارزش بازار این ارز کمی بیش از ۲۶۳ میلیون دلار است. Loopring نیز پروتکلی است که بر روی بستر اتریوم ساخته شده و برای تقویت مبادلات غیرمتمرکز سریع و ارزان طراحی گردیده است. ارزش بازار لوپرینگ حدود ۴۸۲ میلیون دلار است.


دوج کوین پس از روند صعودی قدرتمند ابتدای هفته توانست در جایگاه پنجم ارزهای رمزپایه به لحاظ ارزش بازار قرار بگیرد. گرچه این فورک لایت کوین ابتدا به صورت یک شوخی ایجاد شد، اما دستاوردهای آن تاکنون چشمگیر بوده است و تنها طی هفت روز گذشته ۱۰۹ درصد رشد داشته است.


در نهایت، دو توکن Reserve Rights Token (RSR) و Solana (SOL) هر دو با ۱۰۸ درصد رشد در هفت روز گذشته در رده های ششم و هفتم قرار گرفته اند. RSR در حقیقت توکن ابزاری Reserve Protocol بوده و برای ایجاد تعادل در ارزش استیبل کوین RSV طراحی شده است. SOL نیز یک بلاکچین با عملکرد بالا است و حداکثر ظرفیت آن ۶۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه است.


لازم به ذکر است که دیروز ارزش کل بازار رمزنگاری از مرز ۱ تریلیون دلار گذشت و به این ترتیب ۷۷۱ میلیارد دلار افزایش طی یک هفته را به ثبت رساند که در نوع خود بی نظیر است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0