بورس پرس
1401/09/01
15:34
معاملات مشکوک دو قطعه ساز، "فایرا"، دو سیمانی و حمل و نقلی + ۱۰ نماد

در روز افت ۹۴۳ واحدی شاخص، دو قطعه ساز، "فایرا"، دو شرکت سیمانی و حمل و نقلی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات چهارمین روز کاری این هفته بازار سهام با کاهش قیمت نمادهای شاخص ساز آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۹۴۳ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۴۰۷ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۶ و ۱۵.۲ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا با داد و ستد ۱.۱ میلیارد سهم و ایران خودرو، گسترس سرمایه گذاری ایران خودرو، گروه بهمن به همراه شستا با تقاضای ۸۶۵، ۴۶۵ ، ۳۵۶ و ۲۵۹ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۱ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، آلومینیوم ایران شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۴.۶ درصدی قیمت سهام ، شاهد داد و ستد ۴۴.۹ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های حمل و نقل توکا ، فروسیلیسیم خمین ، لنت ترمز ایران ، تولید برق ماهتاب کهنوج ، موتوژن ، فنرسازی خاور ، ورزیران، جام دارو، سیمان فارس ، پارس مینو، سرمایه گذاری پارس توشه ، به پرداخت ملت، کارگزاران پارس و مدیریت انرژی امید تابان هور ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو قطعه ساز، "فایرا"، دو شرکت سیمانی و حمل و نقلی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0