بااقتصاد
1401/06/16
08:59
میانگین سود خالص شرکت در رده استاندارد سایر شرکت‌های دارویی در بازار سرمایه است/ بهترین و مکانیزه‌ترین خدمات تامین و توزیع دارو را در منطقه ایجاد می‌کنیم

شرکت پخش رازی از گروه دارویی، برای نخستین بار، دیروز ۶۰ میلیون سهم معادل ۶ درصد از کل سهام این شرکت را در بازار فرابورس ایران عرضه کرد که هرسهم آن ۱۸ هزار و ۲۰۵ ریال کشف قیمت شد.

دکتر ارسلان کاظم‌پور، مدیرعامل "درازی"، در گفت‌وگو با خبرنگار «بااقتصاد»، با اشاره به عرضه سهام این شرکت در فرابورس، میانگین سود خالص درازی را در رده استاندارد سایر شرکت‌های بورسی برشمرد و وعده داد که بهترین و مکانیزه‌ترین خدمات تامین و توزیع دارو در منطقه را ایجاد خواهند کرد.


وی افزود: درازی، در حال حاضر دارای سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی است که در سال ۱۴۰۰ در بازار فرابورس پذیرش و درج نماد شد و امروز هر سهم آن به بهای ۱۸ هزار و ۲۰۵ ریال قیمت خورد.


کاظم‌پور میانگین سود خالص این شرکت را در رده استاندارد سایر شرکت‌های صنعت دارویی حاضر در بازار سرمایه، ارزیابی و اظهار کرد: در برنامه‌های توسعه‌ای شرکت، طی سال‌های آینده بهترین و مکانیزه‌ترین خدمات تامین و توزیع دارو را در سطح کشور و منطقه فراهم خواهیم کرد.


مدیرعامل درازی همچنین به پروژه‌های در دست اقدام این شرکت، اشاره کرد و گفت: احداث مرکز توزیع کرمانشاه، شروع فعالیت مرکز توزیع بندرعباس، بازسازی انبار مرکزی و بازسازی مرکز توزیع اصفهان، ازجمله پروژه‌های درحال انجام است.


وی افزود: پروژه احداث مرکز توزیع کرمانشاه با سرمایه ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی نیز آغاز شده است و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد که از بزرگ‌ترین مراکز پخش دارویی در غرب کشور محسوب می‌شود. همچنین مرکز توزیع بندرعباس در حال بازسازی است و تا پایان امسال، کار بازسازی انبار مرکزی نیز در دستور کار شرکت قرار خواهد گرفت.


گفتنی است؛ شرکت پخش رازی که سهام آن دیروز، سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه به شیوه ثبت سفارش عرضه اولیه شد، با ظرفیت ۱۴۲ دستگاه ناوگان سنگین، ۳۸ دستگاه خودرو سبک و ۱۹ دستگاه تجهیزات حمل بار را در اختیار دارد و در جایگاه بهترین و مکانیزه‌ترین سیستم‌های توزیع و تامین دارو در کشور ایستاده است.


خبرنگار: مولود غلامی



انتهای خبر

0
0