رمزارز نیوز
1401/06/27
13:00
هاردفورک واسیل، امید کاربران کاردانو!

حالا که هیاهوها درباره ادغام اتریوم فروکش کرده، نوبت به کاردانو رسیده است. هاردفورک واسیل قرار است این ماه… مطالعه مطلب ...

حالا که هیاهوها درباره ادغام اتریوم فروکش کرده، نوبت به کاردانو رسیده است. هاردفورک واسیل قرار است این ماه اجرا شود و جامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه در انتظار این رویداد نشسته است.


طبق آخرین گزارش‌ها، مجموع تراکنش‌های کاردانو اخیرا به ۵۰ میلیون رسیده و تعداد توکن‌های بومی این شبکه نیز از مرز ۶ میلیون فراتر رفته است.


قیمت کاردانو در هفت روز گذشته، رشد منفی ۴٫۵ درصد را به ثبت رسانده، اما در ۲۴ ساعت گذشته، دو درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، این ارز دیجیتال با قیمت ۰٫۴۸۳ دلار معامله می‌شود.


اکنون که کمتر از یک هفته به ارتقای واسیل مانده، چندین شاخص مختلف، رشد مثبت کاردانو را نشان می‌دهند. به‌طور مثال، نظر به تمام به‌روزرسانی‌های اخیر، فعالیت توسعه‌ای کاردانو این ماه افزایش یافته است.


نسبت ارزش واقعی بازار ۳۰ روزه (MVRM) نیز برای کاردانو رشد داشته که ممکن است منجر به افزایش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال شود. علاوه بر این، سلطه اجتماعی ADA نیز در هفته گذشته افزایش یافته است. این نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال به این توکن است.


با این حال، طبق داده‌های کریپتوکوانت، شاخص قدرت نسبی کاردانو (RSI) و اندیکاتور استوکاستیک (Stochastic) در موقعیت خنثی قرار داشتند.


با توجه به تمام این اخبار مثبت، می‌توان انتظار روزهای خوبی را برای کاردانو بخصوص بعد از ارتقای واسیل داشت.


انتهای خبر

0
0