آکادمی هلاکوئی
1400/10/20
10:30
تحلیل تکنیکال دوج کوین(DOGE)؛ دوشنبه ۲۰ دی

رمزارز دوج کوین(DOGE) در ۳ ژانویه(۱۳ دی) ،…

رمزارز دوج کوین(DOGE) در ۳ ژانویه(۱۳ دی) ، یک الگو فراکتال را به نمایش گذاشت. گفتنی است که این ساختار از تکرار الگو های مشابه تشکیل شده است. طی این فراکتال ، یک الگو کف سه قلو نامعتبر شکل گرفت و به دنبال آن ، قیمت صعود کرد. با این حال ، DOGE در ناحیه حمایتی بین ۰.۱۵۹ دلار و ۰.۱۵۱ دلار قرار گرفت و این فراکتال باطل شد.


پس از کاهش قیمت به زیر سطح حمایت ۰.۱۵۱ دلاری، دوج کوین به کف نوسان ۰.۱۴۷ دلاری رسید. بلافاصله پس از آن ، DOGE به کف قیمت پایین تری کاهش یافت و نقدینگی مورد نیاز در آنجا جمع آوری شد که ساختار مورد نیاز شکل بگیرد.


بنابراین، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که دوج کوین به بالای سطوح ۰.۱۵۱ دلار و ۰.۱۵۹ دلار بازیابی شود و در مسیر صعود ۱۰ درصدی به سمت سد مقاومت ۰.۱۶۸ دلاری قرار گیرد. در شرایط صعودی ، بازارگردان ها به احتمال زیاد ، DOGE را به سمت بالای مقاومت ۰.۱۷۶ دلاری پیش خواهند برد.


DOGEPERP 2022 01 10 07 14 47 637773795667888832 300x170 - تحلیل تکنیکال دوج کوین(DOGE)؛ دوشنبه 20 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارز DOGE/USDT سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که شکل گیری ساختار کف در نمودار دوج کوین ممکن است پیش از آغاز روند صعودی ،منجر به کاهش قیمت به کف حمایت ۰.۱۴۷ دلاری شود ، اما در صورتی که کندلی چهار ساعته زیر ۰.۱۴۷ دلار بسته شود، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.


طی این سناریو، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که قیمت دوج کوین ۱۲ درصد دیگر سقوط کند و سطح حمایت ۰.۱۲۹ دلاری مجددا مورد امتحان قرار گیرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0