بورسینه
1400/12/17
10:00
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۷۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #غبشهر، #شلرد و #غمارگ به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنعتی بهشهر، ۹۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #پارتا، #سدبیر و #غدشت در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۱۵میلیارد تومان (۶۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۰۰میلیارد تومان (۶۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹نماد و حجم صف‌های فروش در چهار نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه توسعه هنر ایران (#وهنر) به ۳.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«محصولات غذایی و آشامیدنی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌ها» با تقاضای فروش ۱۸میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0