مبین تحلیل
1400/02/31
20:43
#کدالبان قسمت سوم و پایانی #شبصیر : شرکت در پایان سال مالی 1399 ، 14144 ریال سود ساخته است که در مقایسه با سال گذشته 4.45 برابر شده است. مقدار فرو...

#کدالبان


قسمت سوم و پایانی



#شبصیر : شرکت در پایان سال مالی ۱۳۹۹ ، ۱۴۱۴۴ ریال سود ساخته است که در مقایسه با سال گذشته ۴.۴۵ برابر شده است. مقدار فروش تغییر چندانی نداشته است ولی نرخ فروش تقریبا ۲ برابر شده است. بهای تمام شده رشد تقریبا ۵۰ درصدی داشته است. حاشیه سود عملیاتی از ۱۹.۱۱ درصد به ۴۰.۸۷ درصد رسیده است.



#قرن : شرکت در پایان سال مالی ۱۳۹۹ ، ۴۱۸۴ ریال سود ساخته است که در مقایسه با سال گذشته رشد ۶۵ درصدی داشته است.



#شفن : شرکت در پایان سال مالی ۱۳۹۹ ، ۶۳۱۰۰ ریال سود ساخته است که در مقایسه با سال گذشته تقریبا ۳.۷ برابر شده است. تغییر چندانی در حاشیه ناخالص و عملیاتی رخ نداده است اما حاشیه سود قبل از مالیات تقریبا ۲ برابر شده است که علت آن درآمد فروش سرمایه گذاری می باشد که مبلغ ۳۷۱۶ میلیارد تومان می باشد که علت آن فروش سهم #تاپیکو بوده است.



#شسینا : شرکت در پایان سال مالی ۱۳۹۹ ، ۲۴۱۷ ریال سود ساخته است که در مقایسه با سال گذشته تقریبا ۲ برابر شده است. حاشیه سود های شرکت در مقایسه با سال گذشته بهبود یافته است. مقدار فروش تغییر چندانی نداشته است اما نرخ های فروش بهبود یافته است.



#شصفها : شرکت در پایان سال مالی ۱۳۹۹ ، ۹۶۰۷ ریال سود ساخته است که در مقایسه با سال گذشته تقریبا ۷.۷ برابر شده است. بهبود در حاشیه سود ها مشاهده می شود از جمله حاشیه سود عملیاتی که از ۲.۷۰٪ در سال گذشته به ۱۶.۰۳ درصد رسیده است.



#شپنا : حضور در مزایده خرید ۱۶.۶۷درصد از کل سهام شرکت نفت سپاهان



✅عملکرد سالانه پالایشی ها (در پست های آتی توضیح داده خواهد شد):



#شبندر : شرکت در پایان سال مالی ۱۳۹۹ ، ۲۸۱۶ ریال سود ساخته است.


#شاوان : شرکت در پایان سال مالی ۱۳۹۹ ، ۸۰۵۸ ریال سود ساخته است.


#شراز : شرکت در پایان سال مالی ۱۳۹۹ ، ۱۲۹۴۷ ریال سود ساخته است.


#شتران : شرکت در پایان سال مالی ۱۳۹۹ ، ۱۰۴۹ ریال سود ساخته است.



➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0