رمزارز نیوز
1400/11/11
12:14
علت علاقه آقای شگفت‌انگیز به رمزارز سولانا

کوین اولری، سرمایه‌گذار مشهور اخیرا نظرات خود را در مورد پروژه‌های سولانا (SOL)، پالیگان (MATIC) و هدرا (HBAR) به اشتراک گذاشته… مطالعه مطلب ...

کوین اولری، سرمایه‌گذار مشهور اخیرا نظرات خود را در مورد پروژه‌های سولانا (SOL)، پالیگان (MATIC) و هدرا (HBAR) به اشتراک گذاشته است. او به «آقای شگفت‌انگیز» در سریال تلویزیونی شارک تانک در شبکه ABC معروف بود.


اولری در مصاحبه‌ای با آنتونی پمپلیانو دیدگاه خود را توضیح داد. او معتقد است رمزارزها بیشتر به یک نرم‌افزار تبدیل شده‌اند تا این که بخواهند جایگزینی برای پول‌ها باشند.


او خاطرنشان کرد که برای بررسی پتانسیل رمزارزها از فرآیندی مشابه با تحلیل شرکت‌های نرم‌افزار سنتی استفاده می‌کند. اولری تیم توسعه، چشم‌انداز پروژه و نگرش آن‌ها را جهت قضاوت رمزارز مد نظر قرار می‌دهد. او پروژه Polygon را برای توضیح رویکرد خود نسبت به سرمایه‌گذاری‌های کریپتو مثال زد.


به گزارش دیلی هودل، اولری گفت:


قصد داشتم در پروژه Polygon سرمایه‌گذاری کنم. پس تصمیم گرفتم با تیم توسعه این پروژه ملاقات کنم. این کار را در دبی انجام دادم. من با اعضای این تیم ملاقات کردم و چشم‌انداز کاری آن‌ها را شنیدم. در نهایت به واقعیت‌های دنیای اقتصادی و پتانسیل پروژه نگاه کردم. مهم‌ترین رکن تیم توسعه است. اگر اعضای تیم را بپسندم به سرمایه‌گذاری در پروژه علاقه‌مند خواهم شد. آن‌ها باید جوانانی باهوش، مهندسانی حرفه‌ای، استراتژیست‌هایی منطقی و البته گروهی هماهنگ باشند.


او در ادامه افزود:


تست دوم پیرامون ارزش اقتصادی پروژه است. ایده شبکه پالیگان برای تجمیع تراکنش‌ها جهت کاهش هزینه‌های کارمزد در بلاکچین اتریوم بسیار هوشمندانه است. در نتیجه دنبال کردن و سرمایه‌گذاری توجیه اقتصادی خواهد داشت. در این شبکه کاربر پول‌هایش پس‌انداز می‌شود؛ زیرا کارمزد معاملات کمتر است. من فکر می‌کنم پروژه پالیگان پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد.


پروژه دیگری که توسط این سرمایه‌گذار تایید شد شبکه هدرا با توکن (HBAR) است. اولری در مورد این پروژه می‌گوید:


تیم بزرگ و مهندسان حرفه‌ای؛ چه فاکتور اقتصادی دیگری نیاز دارید؟ بوئینگ یک پلتفرم شبه متمرکز یا غیرمتمرکز نیاز دارد. آن‌ها همیشه بهترین‌ها را می‌خواهند. پروژه هدرا می‌تواند این نیاز را پاسخ دهد. پس این پروژه نیز مورد تایید من است.


در نهایت، او در مورد سولانا (SOL) گفت:


آن‌ها سعی می‌کنند مشکلات را به روشی متفاوت حل کنند تا همه چیز سریعتر انجام شود. این پروژه موفق خواهد بود. چه کسی روی آن کار می‌کند؟ سام بنکمن فرید (رئیس صرافی FTX) و تیمش. پس باید به موفقیت این پروژه در آینده اطمینان داشت.


انتهای خبر

0
0