آکادمی هلاکوئی
1400/03/26
12:30
تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ چهارشنبه ۲۶ خرداد

استلار (XLM) تقریبا برای ششمین روز متوالی بین…

استلار (XLM) تقریبا برای ششمین روز متوالی بین سطح حمایت ۰.۲۹۸ دلاری و سطح مقاومت ۰.۳۴۴ دلاری رنج می زند. با توجه به ضعف بازار ارزهای دیجیتال در این روز ها ،استلار نیز احتمالا به دنبال ۱۰٪ اصلاح مجدد از سطح تقاضای مذکور خواهد بود.


بازگشت قیمت می تواند سرمایه گذاران بیشتری را ترغیب کند تا XLM را با تخفیف خریداری کنند. اگر این اتفاق بیفتد ، استلار احتمالا در طی یک روند گاوی قرار خواهد گرفت. این روند، استلار را وادار می کند تا از مرز مقاومت ۰.۳۴۴ دلاری عبور کند و به سمت سقف نوسان ۹ ژوئن(۱۹ خرداد) در ۰.۳۶۶ حرکت کند.


حفظ قیمت در این سطوح به طور موقت می تواند به گاوها اجازه دهد تا خط میانی در ۰.۴۰۳ دلار را تارگت خود قرار دهند.


در صورت افزایش سفارشات خرید ، قیمت XLM احتمالا به سطوح اصلاحی ۶۲٪ و ۷۰.۵٪ فیبوناچی به ترتیب ۰.۴۳۵ دلار و ۰.۴۵۷ دلار برسد.



نمودار ۶ ساعته جفت ارز XLM / USDT از سوی دیگر ، اگر XLM نتواند بالاتر از کف حمایت ۰.۲۹۸ دلاری حفظ شود ، نشانگر ضعف خریداران است. چنین حرکتی ممکن است قیمت استلار را به سمت کف محدوده ی خود در ۰.۲۷۱ دلار سوق دهد.


اگرچه خرس ها به دنبال عبور از این سطح قیمتی خواهند بود اما باید قیمت به طور قاطع زیر ۰.۲۷ دلار بسته شود تا بتوانیم سناریوی صعودی را بی اعتبار بدانیم. چنین کندلی می تواند منجر به فروش یکجا و ارزان ۲۷ درصدی آن به ۰.۱۹۶ دلار شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.




منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0